Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvor mye er 27 lbs i kilo?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-11, 10:57   #1
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Hvor mye er 27 lbs i kilo?

Hvor mye er 27 Ibs i kilo? Noen som vet?

Tilde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 10:58   #2
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er 27 ibs i kilo?

12.25
http://www.convertunits.com/from/lbs/to/kg

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 11:00   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange tråder trenger du for å få svaret?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 11:22   #4
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvor mange tråder trenger du for å få svaret?

Høh??

Gammel 10-06-11, 11:29   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Høh??

Du hadde lagt ut to identiske tråder. Nå regner jeg med at de er slått sammen av en moderator, for innleggene mine ligger sammen med svar som lå i tråden jeg fant etter at jeg hadde lagt inn.

Gammel 10-06-11, 11:38   #6
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Du hadde lagt ut to identiske tråder. Nå regner jeg med at de er slått sammen av en moderator, for innleggene mine ligger sammen med svar som lå i tråden jeg fant etter at jeg hadde lagt inn.

Det fikk jeg ikke med meg, fint moderator ordner opp da.

Gammel 10-06-11, 11:04   #7
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Men det er vel ikke ibs som er forkortelsen; det er lbs - altså med liten L?

Gammel 14-06-11, 15:25   #8
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Men det er vel ikke ibs som er forkortelsen; det er lbs - altså med liten L?

Jau. Forkortelsen kommer fra latin, hvor det en gang var en vekt-enhet som het libra (et ord som ellers også betyr "vekt"). Den er også opphav til symbolet for pengeenheten britiske pund (en stilisert L).

Gammel 10-06-11, 11:06   #9
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Jeg fant det selv og jeg hadde rett; det skal være med L.

Gammel 10-06-11, 11:14   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er med liten L ja, og google er din venn

Gammel 10-06-11, 11:20   #11
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Standard

Takk takk.
Jeg skrev inn 27 ibs på google, og fikk ikke opp noe.

Gammel 10-06-11, 11:48   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Jeg skrev inn 27 ibs på google, og fikk ikke opp noe.

Du må jo skrive hva du vil ha det til (siden jeg bare kopierte ditt, skrev jeg det feil selv, men det kom fremdeles opp). Google er genialt til konvertering, jeg bruker det både til måleenheter, temperaturer, valuta og alt mulig annet.

F.eks:

27 usd in nok
28 lbs in kg
2,5 cups in dl
67 degrees fahrenheit in celsius

osv.

Gammel 10-06-11, 11:53   #13
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du må jo skrive hva du vil ha det til (siden jeg bare kopierte ditt, skrev jeg det feil selv, men det kom fremdeles opp). Google er genialt til konvertering, jeg bruker det både til måleenheter, temperaturer, valuta og alt mulig annet.

F.eks:

27 usd in nok
28 lbs in kg
2,5 cups in dl
67 degrees fahrenheit in celsius

osv.

Takk.

Gammel 10-06-11, 10:58   #14
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hvor mye er 27 Ibs i kilo?

12,27 kg

Gammel 10-06-11, 10:59   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Da skriver du i google:
27 Ibs in kg, så får du svaret.
27 pounds = 12.246994 kilograms

Gammel 10-06-11, 11:00   #16
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

0.45359237 x 27 = 12,246992

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 11:05   #17
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg skrev feil ser jeg, men det var ikke veldig langt unna...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.