|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Weeeee
|
Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Våren er her og det er på tide at tøtto får seg en sparkesykkel.
|
|
|
#2 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Hvis den har to hjul foran slipper hun at foten kræsjer i bakhjul når hun sparker. Vi har vært veldig fornøyd med micro sin trehjuling.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?2 hjul bak er i alle fall helt tragisk. Ungene sparker bare borti hjulene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Weeeee
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Hmm, det var jo et poeng jeg ikke en gang har tenkt på!
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Bare hold deg unna Disney-typen. De er kun 'fine' - den første vi kjøpte, var det knapt så hjulene rullet, så det var ikke noe gøy å bruke den.
|
|
|
#7 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?
Denne har yngste hatt siden han var fire år og bruker den fortsatt( 6,5år) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Våres jente har en sånn rosa, og hun er også 6,5 år og bruker den fortsatt. Hun har brukt den i styggmange år. Tror hun fikk den sommeren før hun ble 4 (hun var vel ca 3,5 år).
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Hatt begge deler - Micro med 2 hjul foran og annen med 2 hjul bak. Den med 2 hjul bak er forlengst kastet, mens Microen har vi ennå etter 3 år. Super kvalitet. Jenta mi har brukt den fra hun var 2år og frem til i år, men nå har hun akkurat fått ny rosa Micro vanlig sparkesykkel. Det har hun ønsket seg siden i fjor sommer siden den med 3 hjul var for "barnslig"
|
|
|
#10 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vurderte sterkt å kjøpe denne i går. Vi har en sparkesykkel med 2 hjul bak, og det er litt krøkkete. Men jeg syntes styret så fryktelig smalt ut på denne, så jeg lot være å kjøpe den. Det var kanskje dumt av meg?
|
|
|
#11 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Vi har begge deler og den med to hjule foran fungerer suverent bedre enn den med to hjul bak.
|
|
|
#12 |
|
Kald på føttene
|
Hvis du skal ha en trehjulssparkesykkel ville jeg definitivt gått for micro sin. Veldig god, og synes ikke at styret er spesielt smalt.
|
|
|
#13 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
De bremser med bremsen eller med skoen på bakken, mest det siste. Bremsen er skjermen over bakhjulet som skal tråkkes på.
Jeg synes ikke det er for smalt. Brukes fint fra 2-6 år her i alle fall. Fakstisk begynnte minstemann da han var ett.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Denne har min 2.5 åring. Fikk den for et år siden og liker den veldig godt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Den som Pingis viser til er veldig fin å svinge med. Og den har gode hjul. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Disney er ikke optimalt nei. Vi har hatt en, men den har vaert stor og uhaandterlig, og klossete. Ungene sparker i hjulene bak og i det hele tatt. Jeg ville mye heller ha kjoept en med to hjul foran; det skal vi selv gjoere naar minste faar sparkesykkel litt naermere sommeren.
|
|
|
#18 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?vi har hatt disneytype med to hjul bak uten egentlig å se noen problemer med det. Hun har ikke sparket i hjulene. De med to hjul foran er veldig stabile da, så ungene lærer seg å kjøre styggfort mye raskere. Er usikker på om det er en god ting, egentlig. Her er uansett trehjulet sparkesykkel helt "ut", hun ønsker seg bare tohjuling.
|
|
|
#20 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Sparkesykkel, to hjul foran eller bak?Den Pingis viser er veldig bra.
|
![]() |
|
|