|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trøndelag.
![]() |
![]() Reisetips til ferie i ThailandFamilien min og jeg skal om en stund dra til Thailand, og allerede nå har jeg begynt å sanke reisetips sånn at ferien vår kan bli best mulig.
![]() |
![]() |
#2 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reisetips til ferie i ThailandHvor i Thailand skal dere da og naar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Reisetips til ferie i ThailandDrar i januar. Skal til Karon Beach.
![]() |
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Reisetips til ferie i ThailandDersom dere har tenkt å ta taxi der, eller leie bil, ville jeg hatt med bilstol. De kjører stygt og det er mange trafikkulykker. Vi var der i november med en på 5 og baby på 5 måneder. Babyen var ikke i andre transportmidler enn bussen fra flyplassen, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Reisetips til ferie i ThailandVi har samme erfaring som Apan. Barnesikring er virkelig en vits, trafikken er kaotisk og det er fryktelig mange ulykker.
![]() |
#6 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reisetips til ferie i Thailand
Her kan du visstnok leie sete eller transport med skikkelig sikring. Trafikken er skummel, ja. Men Thailand er deilig og menneskene der er glad i barn. Dere får det sikkert helt topp. Husk myggnett/UV-nett til vogna. Også regner jeg med at du har bestilt bassinet på flyet til babyen. God tur!
![]() |
#7 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Reisetips til ferie i ThailandHvis mulig, ville jeg bestilt eget sete til barnet paa flyet og latt h*n sitte i bilstolen paa flyturen. Mye mer behagelig for alle. H*n vil uansett rimelig sikkert vaere for stor til bassinet. De aller fleste har vokst ut av disse för de er 1 aar gamle. Dersom h*n fortsatt skulle passe i bassineten, er det greit aa vite at de maa ut av den ved start og landing og hele tiden ellers dersom fest setebeltet lyset er paa (turbulens etc., og det skjer ofte at man opplever litt slikt). Det er ikke göy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Reisetips til ferie i ThailandTakk for svar!
![]() |
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Reisetips til ferie i ThailandVi hadde ikke UV-nett. Det jeg så at noen hadde, var et sånt løst UV-nett med STOR skjerm. Det så veldig kjekt ut, og beskyttet mot innstråling foran. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|