|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() [Hjelp] Langpannerøre uten egg og melkJeg skulle gjerne hatt en god og utprøvd langpanne-/muffinsrøre uten egg og melk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: [Hjelp] Langpannerøre uten egg og melkDenne er det verken egg, smør eller melk i. Den er sykt saftig og god. Den nevner navnet på en annen sjokoladekake hvor det er oppskrift på en god glasur. Der kan du erstatte smør med blå Soft.
![]() |
#3 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: [Hjelp] Langpannerøre uten egg og melkFlott, den så jo lovende ut! (Eddik i sjokoladekake høres uvant ut, men jeg er open-minded. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hjelp] Langpannerøre uten egg og melk
Crazy Devil Chocolate Cake prøvde jeg ifjor, den var veldig god (utenom for svigerinnen min som liker best lys sjokolade).
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hjelp] Langpannerøre uten egg og melkJeg lager alltid Crazy Cake, den er uten egg og melk. Det er kanskje den samme som over her, bare jeg lager altså den med glasur.
![]() |
|
|