|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva kan man varme tortillalefser i utenom aluminiumsfolie?Jeg legger de bare i en bunke (uten noe folie) i ovnen, lar de ligge i 3-4 minutter, snur bunken (slik at to av de i midten blir liggende ytterst, og de ytterst blir liggende i midten) og lar de ligge i et par minutter til. Da blir de så gode atte.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man varme tortillalefser i utenom aluminiumsfolie?Bruk kjøkkenhåndkle istedenfor aluminiumsfolie. Funker som en kule. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva kan man varme tortillalefser i utenom aluminiumsfolie?Jeg pleier å varme én og én i panne. Det blir best (men også mest jobb, seff).
![]() |
#9 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man varme tortillalefser i utenom aluminiumsfolie?
Det gjør vi også, og de blir gode. Snurrer de til de begynner å lukte godt, så er det andre siden.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva kan man varme tortillalefser i utenom aluminiumsfolie?Jeg fyller dem på forhånd, legger dem med skjøten ned i panne, og varmer dem der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Hva kan man varme tortillalefser i utenom aluminiumsfolie?Kjøkkenhåndkle funker her også.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man varme tortillalefser i utenom aluminiumsfolie?Jeg steiker de på steikepannen. Legger det under kjøkkenhåndle etter steiking.
![]() |
#17 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva kan man varme tortillalefser i utenom aluminiumsfolie?Til en annen gang: Jeg har brukt bakepapir når jeg har glemt alufolie, det fungerte også. Men kjøkkenhåndkle var jo genialt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva kan man varme tortillalefser i utenom aluminiumsfolie?Så lenge du ikke stapper hyse eller noe sånt i dem går det meste bra.
![]() |
#20 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva kan man varme tortillalefser i utenom aluminiumsfolie?Til latere dager kan jeg tipse om å steke de i en bunke uten alufolie. Den øverste og nederste blir hard og vond, og ofres altså til fordel for de i midten, som klarer seg fint. :rema: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|