|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Hva er det rareste du spiser?Jeg serverte grove pannekaker med vaniljeis og bacon til middag i dag, litt inspirert av "Is til middag"-sangen fra Barnas Supershow. Og det gikk ned på høykant hos barna, som syns det alternative tilbehøret var skikkelig stas. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det rareste du spiser?Kan ikke spise rømmegrøt uten knuste Gjendekjeks over.
|
|
|
|
#4 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?Jeg spiser ikke noe veldig sært, tror jeg.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?Nå begynner det å bli lenge siden, (men jeg blir fysen hver gang det er en "sær mat"-tråd her), uansett, i barndommen var favoritten kneippbrødskiver med mye smør og enda mer, eh, grillkrydder oppå. Nammenam. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?
Jeg spiste loff med smør og salt eller smør og potetgull, men dette var særere ja.
|
|
|
#8 |
|
En som trener
|
Har du vært på pannekakehuset på Bærums verk? Tror du ville like maten der! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
Sv: Hva er det rareste du spiser?Jeg skriker opp som en skåldet katt hver gang mannen spiser vafler med rekeost.
|
|
|
#11 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?Ikke noe spesielt tror jeg. Men jeg synes f.eks. leverpostei er sært i seg selv. Å spiste moste indre organer liksom. Men ja, jeg spiser det selv og tenker ikke noe særlig over hva det er.
|
|
|
#12 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Åh, husker jeg spiste pannekaker med ribbe og tilbehør. Sinnsykt og merkverdig digg!
|
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Det er ikke sært å blande søtt og salt, det gjør jeg i nesten all mat og det gjøres jo i utstrakt grad i mange lands matlaging. Men bacon og vaniljeis synes jeg høres mindre godt ut. Det er vanilje jeg har problemer med å se for meg sammen med røkt baconsmak. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?Jeg spiser vafler med peanøttsmør på, og alle andre rynker på nesa. Skjønner ikke det altså, for det er jo sååå godt. |
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?Jeg får mye kommentarer på leverpostei med hvitost på?!
|
|
|
|
#18 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva er det rareste du spiser?Paa pannekaker er omtrent alt mulig aa faa servert. I Nederland er fleskepannekaker med sirup helt vanlig (man er heller rar om man ikke vil ha begge deler) og paa pannekakehuset i List paa öyen Sylt har de utrolig mange rare kombinasjoner, bl.a. and og rödkaal/pöle og surkaal (godt saaklart, men hadde ikke trodd det var pannekakefyll), |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: Hva er det rareste du spiser?Min bror serverte tapas lillejulaften, og "tvang" meg til å spise blåmuggost på en pepperkake. Steike det var godt altså.
|
|
|
|
#20 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Det er godt. Og med sirup, krydret marmelade/ chutney på i tillegg, blir det helt optimalt! |
|
|
|
![]() |
|
|