|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sint?Kom til å tenke på dette da jeg leste brølemamma-tråden.
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg kan knuse ting, ja. Aner ikke om jeg faktisk har gjort den noen gang, men jeg kunne godt ha gjort det. Jeg er en dørsmeller. Skikkelig.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJa, det er jeg nok i stand til, men det er sjelden. Jeg husker at jeg kastet en av Blåmanns skolebøker opp på hemsen i raseri en gang, og den ble noe medtatt, men ellers er det nok ikke så mye som har blitt ødelagt. Det skyldes muligens at jeg er fysisk svak og pinglete, men jeg er heller ikke veldig fysisk utagerende på den måten selv om jeg har et grusomt temperament.
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sVil igrunnen svare nei på det. Jeg misliker veldig sterkt fysisk utagering. Men jeg har kastet en melkekartong i veggen en gang. Til mitt forsvar, jeg har fire barn og har vært mor i 24 år, så hvis man fordeler det ut på antall anstrengende situasjoner ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Re: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blNei. Er i grunn veldig rolig. Litt kjedelig, kanskje?
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg har aldri kastet noe eller noe i den dur tror jeg?
![]() |
#9 |
Superbasinella
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg knuste mammas blomsterpotte når jeg var fjortis, ja også sparket jeg vel hull i døra en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJa. Men jeg er i stand til å la være også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg har sloss med broren min i voksen alder. Det er ikke noe jeg er skrekkelig stolt av. Jeg vant ikke, akkurat.
![]() |
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s
![]() |
#14 |
er her
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJa, det kunne jeg sikkert. Jeg prøver å holde meg til å dunke eller gjøre ting som ikke fører til at noe blir ødelagt, som å smelle igjen en dør eller slå hardt i bordet, eller kaste noe ikke knuselig i bakken f.eks en bamse eller en bok.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s
Det hadde kjentes bedre med en seier i det minste? |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg kunne sikkert finne på å knuse noe, men siden det blir så mye å rydde opp, så gjør jeg ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg blir ikke fysisk, knuser heller ikke noe. Kan hende jeg smeller med noen dører, that's it. Den eneste gangen jeg noen sinne har vært fysisk er da jeg gikk løs på min forlovede etter å ha funnet ut at han hadde vært utro mot meg det siste året. |
![]() |
![]() |
#18 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg er mer troende til å bli fysisk enn til å knuse noe, hva skulle jeg oppnå med det liksom. Ikke så veldig stor fare for at jeg skal bli så innmari fysisk heller da.
![]() |
#20 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJa. Jeg er mer dørknusertypen, men har sluttet med det.
![]() |
|
|