Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sint?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-11, 08:36   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sint?

Kom til å tenke på dette da jeg leste brølemamma-tråden.

Selv kunne jeg aldri blitt fysisk eller knust noe når jeg blir sint, men jeg hadde en venninne som knuste både PC og bilderammer da hun kranglet med kjæresten. Og de slåss.

Hva med deg?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:37   #2
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s

Jeg kan knuse ting, ja. Aner ikke om jeg faktisk har gjort den noen gang, men jeg kunne godt ha gjort det. Jeg er en dørsmeller. Skikkelig.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 11:47   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s

Ja, det er jeg nok i stand til, men det er sjelden. Jeg husker at jeg kastet en av Blåmanns skolebøker opp på hemsen i raseri en gang, og den ble noe medtatt, men ellers er det nok ikke så mye som har blitt ødelagt. Det skyldes muligens at jeg er fysisk svak og pinglete, men jeg er heller ikke veldig fysisk utagerende på den måten selv om jeg har et grusomt temperament.

Forresten kan jeg smelle med dører. Seinest i forrige uke var jeg så stressa og rasende at jeg hylte "nå orker jeg ikke mer - fint, jeg går!" og marsjerte ut i 13 minus uten ytterklær (men med sko ). Jeg smelte selvfølgelig grundig med døra (og kom inn igjen to minutter seinere, etter å ha klargjort sykkelvogna for å trille til barnehagen).

Når jeg har ekstrem uflaks i kort eller andre spill, har det hendt at både kortstokker og fulle spillebrett har smelt i gulv og vegger. Pappa pleier å referere til en episode der "Elin ble litt krakilsk, men det var ikke verre enn at Blåmann og jeg lett greide å holde henne". (De gikk ikke til fysisk aksjon, altså, men noen ganger kunne jeg trengt en tvangstrøye.)

Gammel 25-01-11, 11:57   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil igrunnen svare nei på det. Jeg misliker veldig sterkt fysisk utagering. Men jeg har kastet en melkekartong i veggen en gang. Til mitt forsvar, jeg har fire barn og har vært mor i 24 år, så hvis man fordeler det ut på antall anstrengende situasjoner ... De tre som var tilstede da jeg kastet melkekartongen husker det godt ennå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:37   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s

Nei. Totalt fraværende.

Gammel 25-01-11, 11:08   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du bl

Nei. Er i grunn veldig rolig. Litt kjedelig, kanskje?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:37   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri kastet noe eller noe i den dur tror jeg?

Men jeg har noen ganger hatt lyst være fysisk ja. Men jeg har aldri gjort det liksom. Sloss har jeg vel aldri gjort.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:38   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blitt slått ned da.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:41   #9
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg knuste mammas blomsterpotte når jeg var fjortis, ja også sparket jeg vel hull i døra en gang.
Jeg kjenner at jeg kan få fryktelig lyst til å ødelegge noe når jeg blir sint, men nå som voksen klarer jeg å styre meg. Fysisk mot andre kunne jeg ikke vært.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:43   #10
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Ja. Men jeg er i stand til å la være også.

Jeg har hivd ting i veggen og sparket i dørkarmer og trær og sånt fordi jeg har vært så eitrende forbanna, men da har jeg alltid gått et sted jeg har vært alene. Jeg blir veldig sint, veldig fort og blaff, så er det over. Nesten litt irriterende av og til, hvor ute av stand jeg er til å være langsint.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:52   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Ja. Men jeg er i stand til å la være også.

Jeppsi.

Gammel 25-01-11, 08:40   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sloss med broren min i voksen alder. Det er ikke noe jeg er skrekkelig stolt av. Jeg vant ikke, akkurat.

Ellers pleier jeg ikke å ødelegge ting. Jeg er økonom i sinn og i skinn. Jeg tenker for mye på kostnaden ved å erstatte det som blir ødelagt.

Gammel 25-01-11, 08:41   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ellers pleier jeg ikke å ødelegge ting. Jeg er økonom i sinn og i skinn. Jeg tenker for mye på kostnaden ved å erstatte det som blir ødelagt.

Sånn er jeg også. Det er riktignok ikke økonomen i meg som hindrer meg, men latsabben som ikke gidder å rydde opp det som måtte bli knust.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:44   #14
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det kunne jeg sikkert. Jeg prøver å holde meg til å dunke eller gjøre ting som ikke fører til at noe blir ødelagt, som å smelle igjen en dør eller slå hardt i bordet, eller kaste noe ikke knuselig i bakken f.eks en bamse eller en bok.

Slåss med noen har jeg ikke gjordt siden ungdomsskolen tror jeg.

Gammel 25-01-11, 08:47   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har sloss med broren min i voksen alder. Det er ikke noe jeg er skrekkelig stolt av. Jeg vant ikke, akkurat.

Det hadde kjentes bedre med en seier i det minste?

Jeg er ikke i stand til å bli mer fysisk enn kanskje i helt ekstreme tilfeller å banne høyt og kaaaaanskje smelle med en dør, men det er ikke ofte. Kanskje annethvert år per dørsmell eller noe?

Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:46   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg kunne sikkert finne på å knuse noe, men siden det blir så mye å rydde opp, så gjør jeg ikke det.
Men jeg har slått i bordet.
Kunne ikke finne på å bli fysisk mot noen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:49   #17
Albertine
Passiv

Standard

Jeg blir ikke fysisk, knuser heller ikke noe. Kan hende jeg smeller med noen dører, that's it. Den eneste gangen jeg noen sinne har vært fysisk er da jeg gikk løs på min forlovede etter å ha funnet ut at han hadde vært utro mot meg det siste året.

Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:50   #18
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nei.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 08:53   #19
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er mer troende til å bli fysisk enn til å knuse noe, hva skulle jeg oppnå med det liksom. Ikke så veldig stor fare for at jeg skal bli så innmari fysisk heller da.

Gammel 25-01-11, 08:58   #20
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Ja. Jeg er mer dørknusertypen, men har sluttet med det.
Det hender jeg står og fillerister ting jeg har lyst til å hive i veggen, men som før nevnt er det så innmari kjedelig å rydde det opp så jeg lar være.
Og det er ingen tvil om hvor datteren har det fine temperamentet sitt fra, nei.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.