|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Audacious
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Jeg bruker ikke noe sånt, men bruker eteriske oljer for effekten (rosmarin mot hodepine, lavendel for å få sove, eucalyptus mot tett nese) tidvis.
|
|
|
#3 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Nope, ingenting. Ble veldig vár for lukter under første graviditet og det har bare hengt ved. Orker ingenting sånt. Ikke parfyme heller.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Jeg liker kongerøkelse, and that's it. Jeg er skadet for livet etter å ha jobbet i hippiebutikk i ungdommen, jeg brekker meg av røkelse.
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?
Jeg har blitt spurt om å være vertinne på Party Lite. Jeg leter bare etter den høfligste måten å si nei takk på, for ikke fant jeg noe jeg likte i katalogen, og ikke liker jeg konseptet. Men jeg fikk med meg to telys av vedkommende som spurte, og jeg må innrømme at de ikke var så verst... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Mannen min fikk et kubbelys som lukter vanilje i gave, og selv om jeg elsker vaniljesmak i mat, så synes jeg det lukter skrekkelig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glad
|
Balanse, for eksempel. Har noen lys herfra og syns det lukter godt. Wunderbaum og IKEA derimot?
|
|
|
#11 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Jeg kan ikke fordra duftlys og reagerer også allergisk på en del av dem. Jeg tåler desverre ikke kongerøkelse heller. Jeg brant mye røkelse i ungdommen ("det lukter hasj!", som min far sa), men det er lenge siden nå. Det skulle ikke forundre meg om jeg er blitt allergisk for det (vanlig røkelse) og.
|
|
|
#12 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Jeg brenner kongerøkelse før jul. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Kongerøkelse er den eneste røkelsen som er her i hus og kun til jul.
|
|
|
|
#14 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Kongerøkelse blir jeg dårlig av, snørret renner osv
|
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Jeg liker ikke dufter i huset. Ikke duftlys, røkelse (kjøpte kongerøkelse til jul og likte lukten men fikk vondt i hodet), ikke wunderbaum eller noe som helst annet som lukter. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fant ut noe lurt da jeg sølte vaskepulver på badegulvet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Shake it out!
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Jeg har kjøpt et par-tre. De første fordi de kom i noen sinsykt kule kjeramikkbeholdere, og jeg hadde dem i halvannet år før jeg kom på å tenne et par av dem - de luktet faktisk mildt og helt ok. Nå nylig kjøpte jeg et som lukter kaffe. Det lukter også veldig mildt og naturlig. Men jeg kjøpte ikke et eneste da skolen hadde fundraising ved hjelp av Yankee Candle - de Lusaka var jo grimme! Og snakk om mange rare dufter. Menngud som jeg lo av videoen på Tosh.O av den unge gutten som videoblogget om duftlys.
|
|
|
#19 |
|
Whatever, never mind
|
Rester fra folkehøgskolen? Jeg har haugevis av røkelsepinner igjen fra den tiden. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bruker du duftlys, duftoljer eller røkelse i hus?Hvordan er det med dere? Liker dere slike duftegreier? Ja, mannen liker duftlys og jeg har begynt å like det mer enn hva jeg vil innrømme. |
|
|
|
![]() |
|
|