|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Ja jeg tenkte at dette her må jeg undersøke. Her om dagen hadde jeg en helt forferdelig dag med MYE stress og mye som gikk galt. Jeg drikker normalt veldig sjeldent men jeg fikk for meg at jeg hadde lyst til å blande vodka og Sprite og drikke det. Jeg synes det smakte kjempe godt. Jeg blandet det med 1/3 vodka og 2/3 sprite. Og dette da i sånne Coca-cola glass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?
Nå er jeg jo gravid, men til vanlig er jeg nok like billig i drift som Fryd. To glass er iallfall grensa mi for vininntak blant folk jeg ikke kjenner.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Jeg drikker svært skjeldent, kanskje en gang eller to i skuddåret. Og full har jeg vel aldri vært. Men jeg tåler svært lite, og er fullt klar over det. Så jeg hadde sikkert klart å bli full av et glass vin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Det er utrolig store variasjoner. Noen ganger kan jeg kjenne virkning etter ett glass vin.
![]() |
![]() |
#7 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Jeg tror min grense ligger på 2-3 glass vin, og da er de ikke spesielt velfylte, en gang. Før i tiden regnet jeg ca. tre alkoholenheter, selv om vi som studenter gjerne drakk en vinflaske før vi gikk ut.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Hvis jeg drikker vin skal det ikke mye til - et par glass er nok. Øl og sprit derimot kan jeg drikke endel av før det går galt. Syns jeg selv, da |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Jeg er relativt billig i drift ja. Nå er det så sjelden det blir konsumert noe særlig med alkohol. Men etter to galss vin er jeg ganske blid.
![]() |
#11 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Det var nok noen av barna som hadde tatt vodkaen og erstattet den med vann
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
Nå aner jeg ikke hvor gamle barna til HI er, men det var min første tanke også.
![]() |
![]() |
#13 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Det kommer veldig an på dagsformen. Av og til må jeg oppimot to vinflasker og av og til holder det med en. Jeg må oftest drikke endel drinker for å bli full av det.
![]() |
#15 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Etter 1-2 glass begynner jeg å få formen
![]() |
#16 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?jeg er veldig billig i drift for å si det sånn. hehe.. Kommer vel av at jeg drikker sjelden. pleier vel å drikke ca 1-2 cider/øl før jeg er god i gassen. og etter 4 er jeg klar for byen. Gladbrisen og livlig..
![]() |
#17 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Det kommer an på dagsformen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?I gamledager kunne jeg sette til livs ganske så mange halvlitere øl før jeg ble noe mer noe mer enn glad og pratsom, men i disse tider holder det med tre-fire. Eller et par-tre glass vin. Men det er avhengig av dagsform (og menssyklus) også - noen dager tåler jeg mer enn andre
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 16-12-10 kl 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Før var det omtrent hur mycket som helst, eller nei, nå lyver jeg. Det kom an på slitenhetsgrad og hvor mye jeg hadde spist og alt sånt, og hvis jeg først var dum nok til å si "okeida, bare en shot" kunne jeg vinke bye-bye til vettet resten av den kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Er fint brisen etter en liter Somersby eplecider. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|