|
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Trenger biltipsInnser vel at jeg trenger en bil etterhvert, ellers blir dette fryktelig tungvindt.
![]() |
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger biltipsHonda Accord 2001-årgang med lav km: Sist redigert av vestlandsfanden : 04-12-10 kl 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Trenger biltipsJa hondaen er bra biler med lite problemer |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger biltips
Til ca kr 50 000 mener jeg det beste valget er en Nissan Primera 2000 el. 2001-årgang (facelift) med så lav km som mulig. veldig god årgang/fra før problemårgangene startet. Sist redigert av vestlandsfanden : 05-12-10 kl 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger biltips
Toyota Corolla, rundt 98 -99. Mange av dem med ganske lav km-lengde, spesielt 1.3 modellene. *fornøyd*
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Trenger biltipsOm jeg skulle hatt en bil fra slutten av 90 tallet,ville jeg nok funnet japse.Feks toyota,bare pass på og sjekk for rust(gjelder fleste japsene).og som nevnt over her,er jeg og enig i at primeraen er en fin mulighet.men på dem kan du regne med og måtte bytte svinglager i forstillinga(om dette ikke er gjort i det senere)etterhvert,koster 1700kr for delen pr side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger biltipsCamry 97-02 er evighetsmaskiner og vel blant de aller mest driftssikre bilene Toyota har laget og som etterhvert har fått hard medfart i bruktmarkedet. Eks http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=24912990 Sist redigert av vestlandsfanden : 05-12-10 kl 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|