|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Kjøkkenmaskin og effektJeg har i sju år siklet etter en kjøkkenmaskin, men har vært for gnien til å ta meg råd til det. Nå har jeg helt ut av det blå fått en Kenwood kjøkkenmaskin, og jeg er både |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenmaskin og effektTja jeg har hatt en med 750 watt og har nå en på 1200 watt og jeg merker ikke så mye forskjell . Den greide jobben mer en godt nok . Den største forskjellen er at det er vanskliger å bare la den såvidt gå og at utstyret er oppvaskmaskinbart . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Kjøkkenmaskin og effektHmm, jeg skjønner egentlig ikke dette, kjenner jeg.
Hva er poenget med den ekstra effekten da, hvis den ikke skal gi seg utslag i noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenmaskin og effektJeg har som sagt hatt en 98 modell og har vel nå en 09 utgave . ( den ble byttet ut fordi jeg var uheldig å mistet den i gulvet ) . jeg synes ikke det er store forskjellen på de . Var knallfornøyd med den gamle . Men Titanium Majoren er steike mye finere å se på og det rustfrie tilbehøret er kjekkt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Kjøkkenmaskin og effekt
Fint og høre erfaringene dine. Tror jeg beholder den jeg har fått jeg, på 900 W, i alle fall dersom det stemmer at jeg ikke kan elte mer gjærdeig i en på 1500 W. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenmaskin og effektAkkurat dette skulle jeg også spørre om! Jeg ønsker meg kjøkkenmaskin, men de er dyre. Har siklet på kenwood major.
![]() |
|
|