|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Retromum
|
![]() Art (sko) forhandler i OsloHvilke butikker i Oslo fører Art sko? Jeg er nemlig på jakt etter etter disse (se bilde), fant et par i en lokal butikk men de var tom for min størrelse.
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Art (sko) forhandler i OsloDe som er størst på Art i Norge, er www.trapessko.no. (Jeg ser imidlertid ingen slike støvletter på hjemmesiden deres - måtte sjekke.)
![]() |
![]() |
#3 |
Retromum
|
![]() Sv: Art (sko) forhandler i OsloDet ser ut til at jeg muligens får napp hos Trapes Sko.
Eventyrblanding juli 13 Sist redigert av mocci : 26-10-10 kl 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Art (sko) forhandler i Oslowww.logoshopping.no har i hvert fall hatt dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Retromum
|
![]() Sv: Art (sko) forhandler i Oslo
Mange takk for lenke. Ser at de har den inne i sort, men jeg er ute etter en annen farge.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Art (sko) forhandler i OsloJeg synes de Art-skoene jeg har prøvd, har vært normale i størrelsen. 36 var akkurat for knappe og 37 litt for store - akkurat som vanlig.
![]() |
![]() |
#7 |
Retromum
|
![]() Sv: Art (sko) forhandler i OsloDa har Art skoene ankommet, denne modellen er etter min mening små, min mor måtte gå opp en str, samme med meg. I utgangspunktet skulle min mor ha disse støvlettene men str 39 ble for små for henne, men passet meg utmerket (selv om jeg vanligvis er str 38).
![]() |
|
|