Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Høstferien

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 15:53   #1
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høstferien

Har dere planer, og evt hvilke, i høstferien?

Vi har en førsteklassing, og for første gang må vi tenke på høstferie.
Har satt opp gutten noen dager på SFO, men siden jeg har turnusfri den uka tenkte jeg vi kunne finne på noe bare han og jeg.
Kino, hoppeloppeland, skogstur, hyttetur, har med andre ord ikke helt bestemt oss enda.

Hva skal dere?

Gammel 28-09-10, 16:08   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstferien

Her blir det helt vanlig uke. Sånn er det når man har rapportering på jobb den uka. Ikke så lett å få fri da gitt...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 16:48   #3
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi reiser noen dager på fjellet, har fått firmahytte der. Satser på å gå flotte turer i fine høstfarger.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 16:50   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Me skal på fjellet.

Gammel 28-09-10, 17:29   #5
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingenting. Storebror skal til besteforeldre. De to andre skal være i barnehagen da ingen av oss foreldre har ferie.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:32   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her skal både jeg og mannen jobbe i høstferien, eldste skal på SFO og yngste skal i barnehagen som vanlig. Men eldste har bursdag i høstferien og har spurt om å få bli med meg på jobb en av dagene, så det skal hun få lov til. Jeg jobber i barnehage så det er jo bare gøy.

Gammel 28-09-10, 17:42   #7
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Samboeren min reiser visst bort på jobb heile veka, så eg og ungene får finna på noko gøy. Til no har me bestemt at me skal ta båten til Bergen ein dag, og gå på enten Akvariet eller VilVite- senteret (væravhengig). Så blir da kanskje ein tur i lekeland om da er dårlig vær. Andre ting er tur i skogen med bål og pølsespidding, eller på stranda.
Synest den friveka forsvinner før eg får sukk for meg uansett kva me finner på.

Gammel 28-09-10, 17:46   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Vurderer å ta med ungene på Color Magic, men er ikke sikker på om jeg gidder å dra alene (uten andre venninner og barn).

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 20:40   #9
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ungene skal til faren, jeg skal jobbe.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:48   #10
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er veldig usikker. Har nesten litt lyst å ta noen dager på hytta alene for meg selv. Jeg og litjtausa skal på tur uka etter høstferien, så jeg syns egentlig hun bør være i barnehagen hele den uka. Hun trenger litt rutiner og kontinuitet. Kanskje jeg finner på noe sammen med lille skatt.

Gammel 28-09-10, 17:59   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk skreket meg til fri to dager, de to dagene barnehagen og sfo har stengt samtidig. Har ingen store planer.

Gammel 28-09-10, 17:59   #12
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg har ikke høstferie på skolen.. Men snuppa skal til Paris med besteforeldre.. heldiggrisen..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 18:10   #13
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Dårleg med planar, gitt. Skal jobbe ein heil del den veka (såkalla oljeturnus), men storesøster er parkert hjå besteforeldrene dei dagane eg jobbar og dei reiser ofte på hytta eller andre småturar. Me farta så mykje i sommar, at ho er ikkje umiddelbart svoltefora på opplevingar.

Gammel 28-09-10, 19:43   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Kieltur

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:57   #15
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal kjøre 50 mil med ungene for å besøke sambo i den knøttlille pendlerleiligheten hans. Hadde egentlig tenkt å jobbe, men så var det planleggingsdager i barnehagen to av dagene, så da tok jeg like greit fri hele uka.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:00   #16
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Her er det bare to dager høstferie, torsdag og fredag neste uke. Så jeg har ingen planer annet enn å rette stiler. Heldigvis for ungene skal ny kusine på farsiden ha navnefest lørdagen i høstferien i Oslo, og dit skal de. Siden det klaffet så godt får de noen ekstra dager der nede.

Gammel 28-09-10, 20:16   #17
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi skal til Tyrkia!!
men kom på at jeg fikk mld fra DFDS om høstrestplasser fra DFDS (Københavnbåten) fra kr. 0,-.
Vi skal uansett ikke benytte oss av tilbudet men dere kan jo sjekke om det er noe rimelig å slenge seg på: www.dfds.no/TAQ eller tlf. 2162 1000.
KODE: TAQ12.

Gammel 28-09-10, 20:53   #18
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi drar på hytta onsdag etter jobb. Vi skal gjøre fedig peisen. Endelig.

Førstkommende helg drar vi på hytta for å male ferdig spillerommet, og jeg skal også gjøre ferdig noen gamle laftestokker som skal bli peishylle.

Gammel 28-09-10, 21:17   #19
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Førstkommende helg drar vil på badeland i Langesund (feire bursdagen min), også drar vi til Bergen onsdag - søndag. Aquarium og Fløybanen står for tur. Aldri vært i Bergen som voksen så det gleder jeg meg veldig til.

Gammel 28-09-10, 21:18   #20
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Førstkommende helg drar vil på badeland i Langesund (feire bursdagen min), også drar vi til Bergen onsdag - søndag. Aquarium og Fløybanen står for tur. Aldri vært i Bergen som voksen så det gleder jeg meg veldig til.

Skien fritidspark er et veldig mye bedre badeland enn Langesund. Bare for å ha nevnt det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.