|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() HøstferienHar dere planer, og evt hvilke, i høstferien?
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HøstferienHer blir det helt vanlig uke. Sånn er det når man har rapportering på jobb den uka. Ikke så lett å få fri da gitt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HøstferienVi reiser noen dager på fjellet, har fått firmahytte der. Satser på å gå flotte turer i fine høstfarger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: HøstferienHer skal både jeg og mannen jobbe i høstferien, eldste skal på SFO og yngste skal i barnehagen som vanlig. Men eldste har bursdag i høstferien og har spurt om å få bli med meg på jobb en av dagene, så det skal hun få lov til. Jeg jobber i barnehage så det er jo bare gøy.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: HøstferienSamboeren min reiser visst bort på jobb heile veka, så eg og ungene får finna på noko gøy. Til no har me bestemt at me skal ta båten til Bergen ein dag, og gå på enten Akvariet eller VilVite- senteret (væravhengig). Så blir da kanskje ein tur i lekeland om da er dårlig vær. Andre ting er tur i skogen med bål og pølsespidding, eller på stranda.
![]() |
#8 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: HøstferienVurderer å ta med ungene på Color Magic, men er ikke sikker på om jeg gidder å dra alene (uten andre venninner og barn). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: HøstferienJeg er veldig usikker. Har nesten litt lyst å ta noen dager på hytta alene for meg selv. Jeg og litjtausa skal på tur uka etter høstferien, så jeg syns egentlig hun bør være i barnehagen hele den uka. Hun trenger litt rutiner og kontinuitet. Kanskje jeg finner på noe sammen med lille skatt.
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: HøstferienJeg fikk skreket meg til fri to dager, de to dagene barnehagen og sfo har stengt samtidig. Har ingen store planer.
![]() |
#13 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: HøstferienDårleg med planar, gitt. Skal jobbe ein heil del den veka (såkalla oljeturnus), men storesøster er parkert hjå besteforeldrene dei dagane eg jobbar og dei reiser ofte på hytta eller andre småturar. Me farta så mykje i sommar, at ho er ikkje umiddelbart svoltefora på opplevingar.
![]() |
#14 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HøstferienKieltur |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: HøstferienJeg skal kjøre 50 mil med ungene for å besøke sambo i den knøttlille pendlerleiligheten hans. Hadde egentlig tenkt å jobbe, men så var det planleggingsdager i barnehagen to av dagene, så da tok jeg like greit fri hele uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: HøstferienHer er det bare to dager høstferie, torsdag og fredag neste uke. Så jeg har ingen planer annet enn å rette stiler. Heldigvis for ungene skal ny kusine på farsiden ha navnefest lørdagen i høstferien i Oslo, og dit skal de. Siden det klaffet så godt får de noen ekstra dager der nede.
![]() |
#17 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: HøstferienVi skal til Tyrkia!!
![]() |
#18 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HøstferienVi drar på hytta onsdag etter jobb. Vi skal gjøre fedig peisen.
![]() |
#19 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: HøstferienFørstkommende helg drar vil på badeland i Langesund (feire bursdagen min), også drar vi til Bergen onsdag - søndag. Aquarium og Fløybanen står for tur. Aldri vært i Bergen som voksen så det gleder jeg meg veldig til.
![]() |
#20 |
maler
|
![]() Sv: Høstferien
Skien fritidspark er et veldig mye bedre badeland enn Langesund. Bare for å ha nevnt det.
![]() |
|
|