|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Vi har 239876 par votter, og nesten like mange luer. |
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Nei. Jeg mangler fremdeles en Bergansjakke i str. 8 år. Jeg nekter å kjøpe en ny, så jeg håper jeg får tak i en brukt en. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Nå begynner vi å komme i mål her.. for ungene hvertfall.. jeg har lite tøy som vanlig..
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Faktisk mer enn jeg trodde.
|
|
|
|
#6 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Ja og nei. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Nja, vet ikke helt hvordan det står til med langrennski. I fjor fikk ungene slalom så de gikk nesten ikke på andre ski, men de må vel ha det også. Ellers tror jeg det meste av klær er i orden. De dresses ikke opp for polarekspedisjoner. Her vi bor er nemlig vintrene stort sett ganske milde. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?
Skotørker er genialt, til skotørk spesielt, men også til å tørke votter |
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Mine barn har vi funnet ut trenger |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Jeg har rimelig god kontroll på det vi har. Det vi mangler er vintersko til storebror, ellers tror jeg at det meste er i boks, tror jeg da. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() |
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Jeg har IKKE kontroll på utstyr til den kommende vinter. Jeg må kjøpe inn nesten alt, og ikke vet jeg hva jeg skal ha. Har bare 1 vinterdress og 2 par votter. Alt for høsten er i boks.
|
|
|
#12 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Nei. Jeg pleier å rydde litt hver vår, sende votter og luer som er for smått til UFF, evt selge unna. Og jeg tror jeg har kontroll. Og så åpner jeg alle eskene med vintertøy på høsten, og finner ting jeg har glemt at eksisterte.
|
|
|
#13 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Jeg har begynt å gå gjennom vinterklærne for å se hva som passer og hva som må kjøpes inn. Lille Ville fikk veldig lite nytt i fjor, fordi det meste fra året før fortsatt passet, så jeg tror det trengs en hel del i år.
|
|
|
#14 |
|
Drømmer
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Full kontroll her. Sist redigert av Chablis : 26-09-10 kl 16:46. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Her også. Muligens støvletter. Ull er det masse av, kjøpte også noe via FP.
|
|
|
#16 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Mangler sko. Har DockBoots, så vi greier oss vel et stykke ut i oktober. Minst.
|
|
|
#17 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Begge må ha vintersko, må bare vente på at de kommer inn i butikken. Det skoringen hadde på tilbud tors-fredag var jo bare dritt. Gikk jo bare opp til 35 og turbo har 35 i vintersko fra i fjor som går å bruke som "høst -tilig vintersko"
|
|
|
|
#18 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Barn og leker har fleecesett (microfleece, det var kanskje det du ikke skulle ha ?? Men det er tynt og deilig iallefall...Går opp til str 146/152. Rosa, blått og svart... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Jeg har det meste under kontroll.....Storesøster trenger muligens ny vinterbukse/skibukse, votter/hansker og ei lue til.... |
|
|
|
![]() |
|
|