|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Lage kake med marsipanlokk i forveien?Mamma og pappa har 30-års bryllupsdag på mandag, så vi barn og svigerbarn skal overraske dem med kake og blomster på døra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lage kake med marsipanlokk i forveien?Ganske sikker på at det går fint. Jeg gjør alltid det når jeg lager "vanlig" marsipankake - syns egentlig den blir bedre dagen etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Lage kake med marsipanlokk i forveien?Ja, det går helt fint. Jeg fyller/pynter alltid marsipankakene dagen før. Om du er redd for at den skal bli "svett" så setter du bare lokket på en papp-kakeeske over den i kjøleskapet.
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Lage kake med marsipanlokk i forveien?Har aldri skjedd med mine kaker, så etterhvert har jeg droppet hele esken. Kakene blir en tanke blankere uten, men jeg gidder ikke bry meg. Spist blir de uansett, og jeg får mye skryt for dem. Ikke dynk sukkerbrødet før du fyller det.
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Lage kake med marsipanlokk i forveien?Det har aldri vært noe problem her å lage kaken dagen før.
![]() |
|
|