|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har heller ikke trent
![]() |
#3 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har i kveld skrevet i kalenderen på it's learning for alle timene fram til høstferien, noe som gir meg mindre å planlegge framover.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg ryddet hele loftsetasjen i går.
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har ryddet gjennom alle ullklærne til barna, sortert, kastet og lagt på plass.
![]() |
#6 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har malt to vegger på soverommet. Og fjernet tape og plastdekke, vasket gulv og ryddet opp etter arbeidet. Det siste er egentlig mer imponerende enn det første.
![]() |
#8 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har eplekake i ovnen. God gammeldags eplekake. Med mørdeig og eplemosish eplebiter. Har aldri laget det før, så jeg er spent på resultatet.
![]() |
#9 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden
Å det fikk jeg lyst på.
![]() |
#10 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har lest 8 sider sannsynlighetsregning.
![]() |
#11 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har gitt faen i alt som trengs å bli gjort, og heller tatt meg tid til å gjøre akkurat som jeg vil - og ergo fått det litt bedre med meg selv.
![]() |
#12 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg sto opp i tide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har gått lang tur i skogen med barn og bikkje, og så har jeg jobbet i nyhuset vårt mens Pjotten sov i vogna. (Hvilket betyr at Pjotten var flink også, det er sjelden kost.) Jeg har skrudd kjøkkenskuffer, fjernet maskeringstape og papirdekke i to rom og ryddet rot og søppel så det er klart for å montere garderobe på soverommet vårt. Så hadde jeg middag klar da mannen kom hjem, slik at han får dratt og tatt ei økt der borte han også, mens jeg legger barn og rydder dette huset.
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenDenne tråden virker mot sin hensikt for meg.
![]() |
#15 |
WF: BNBE
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenVintertid begynte på jobben i går, og de 45 min som må jobbes ekstra må jeg gjøre på morgenen for å rekke barnehagen. Men, både i går og i dag har jeg tatt en bane tidligere enn planlagt og tjent meg opp noen verdifulle fleksitidminutter på morgenkvisten!
![]() |
#16 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg synes jeg er ganske flink til å være alene med ettåringen og gordonsetteren i tillegg til at jeg jobber fullt på universitetet.
![]() |
#17 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har heller ikke trent.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenVi ryddet som en gal til verdivurdering på mandag, og nå, tre dager senere, er det fortsatt ryddig. |
![]() |
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har sydd sprinkelbeskyttere - som faktisk funker denne gang - til Lillemann sin seng i dag.
![]() |
|
|