Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-11, 09:35   #1
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Selv er jeg veldig fornøyd, og dere som lurer på hvor sengen(fra en annen tråd) er, så har vi utsatt kjøpet av den


Dette er bare et "innfall" jeg fikk, knytt alle dåpskortene hennes i en tråd og hengt på et par av smokkene (laget av meg) som lå på dåpsbordet. Hvor lenge det får henge, det er en annen sak.


Her er gamle bordet etter storebror, det var rødt, grønt og gult. Malt hvit bordplate, stolene og beina er malt i samme farge som veggen.


Alle jenter har vel speil? Og klær på en henger har jeg skjønt er moderne, så da måtte det jo henges opp noe.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)

Sist redigert av Grøten : 29-04-11 kl 09:40. Årsak: Bilder tatt bort.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 09:35   #2
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Muren fikk samme farge som endeveggen, nok et "innfall".

Rammen med skoene og det, er en gave jeg fikk av ei venninne når snupp kom til verden.



En gammel furukommode fikk maling og nytt liv.
Bildet fikk snuppa i dåpsgave av mine foreldre. Elsker det.


Expedithylle, boklist som på storebrors rom. Lampe og kasser fra en butikk som heter; Miss Muffet Barnerom.





Rommet sett fra døren.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)

Sist redigert av Grøten : 29-04-11 kl 09:40. Årsak: Bilder tatt bort.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:53   #3
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Kjempefint jenterom.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 09:38   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Kjempefint jenterom! Jeg digger Barbapapa-gardinene!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 09:39   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.905
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Det var ett flott rom.
Siden du er så godpå å pusse opp, kan du komme hit å fikse gutterom også?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 09:40   #6
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Fantisk fint rom til snuppa

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 09:44   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.832
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Så kjempefint rom! Når jeg ser slikt skulle jeg ønske jeg hadde interiørgenene.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 09:45   #8
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Så kjempefint rom! Når jeg ser slikt skulle jeg ønske jeg hadde interiørgenene.

Takk alle sammen!

Jeg har egentlig ikke det genet, bare tror jeg har.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 09:46   #9
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.714
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Det ble kjempefint, Grøten. Så mange fine detaljer!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 13:42   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.761
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Så gjennomført og fint!
Du kan gjerne få komme hit og ta for deg eit rom eller tre her i heimen.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 13:44   #11
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Gjennomført stilig! Og herlig knall rosa!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 13:50   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.018
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Det ble veldig fint, du er flink!

Også håper jeg du går for hvit dagseng når sprinkelsenga skal byttes ut, den vil passe mye bedre enn prinsessesengen.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:04   #13
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.935
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Synes det var delikat jeg!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 09:43   #14
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Kjempefint jenterom! Jeg digger Barbapapa-gardinene!

Takk!
Jeg kikket i alle butikker for å fine søte gardiner. Synes det var sååå vanskelig. I alle fall siden jeg helst ville slippe å sy. Og Disney gardinene var FOR rosa for veggen.
Barbapapa-gardinen oppdaget jeg tilfeldig i Jysk katalogen, tilbud, 200 kr for et sett. Billilg OG søte.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 11:49   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Veldig fint og koselig rom!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:48   #16
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

åååå.. drømmerommet da..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 09:40   #17
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.940
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Kjempefint!

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 09:43   #18
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Flott rom (selv om jeg ville tonet ned det rosa litt om det var i mitt hus).

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 09:44   #19
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Kjempefint rom!

Hvor har du kjøpt det toget?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 09:46   #20
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snuppas rom er ferdig, ta en titt om du tåler rosa. :knegg:

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Kjempefint rom!

Hvor har du kjøpt det toget?

Det kjøpe vi i Danmark i fjor sommer. Aalborg, en eller annen interiørbutikk.
Speilet, knaggrekken og de to små bildene oppi toget, er samme serien.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no