Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Motene vi hater!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-07, 09:11   #1
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Motene vi hater!

http://www.side2.no/mote/article956871.ece

Noen som sier seg enig med disse uttalelsene?

Jeg kan i alle fall underskrive på uttalelsen om Crocs. Kan ikke forstå hypen rundt disse skoene. De bare er og forblir grusomme.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 09:17   #2
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.077
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Motene vi hater!

Ballongskjørt er helt forj****, så det er jeg enig i.
Crocs er stygt
Veldig brede belter er stygt hvis man ikke er tynn nok

...ellers er det styggeste jeg vet om sæggebukser. For et par uker siden hadde vi et par i praksis på jobb. Ei jente og en gutt. Begge to sægga, og begge brukte strikkelue inne (i undervisning og ellers). Det synes jeg så rimelig teit ut!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 09:17   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Ballongskjørt er absolutt noe jeg misliker! -og ballongbukser.
Jeg har enda tilgode å se noen som kler dem.
Pysj- og joggebuksetrender kan jeg også styre meg for, side bukserumper er svært sjeldent kledelig.

Jeg har crocs, men det er ikke fordi de er så rasende flotte. De er bare utrolig gode å gå i og kjekke å smette av og på seg på vei ut til verandaen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 09:35   #4
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Motene vi hater!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har crocs, men det er ikke fordi de er så rasende flotte. De er bare utrolig gode å gå i og kjekke å smette av og på seg på vei ut til verandaen.

Jeg har etpar plastikk, blå-metalic Birkenstock som jeg bruker til turer "ut med søpla". Utrolige praktiske, men dog så stygge. De er mine "Crocs" og det holder.

Jeg synes endel mote kommer ann på hvordan man bærer det og hva man kobler sammen. Eksempelvis synes jeg ballongskjørt på voksne kan være fint hvis man har kroppen, bena og tilbehøret til det.
Lille-snupp har et moderat ballongskjørt fra NoaNoa, og med en enkel topp og ballerinasko til er hun kjempesøt.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 09:18   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Jeg kan skrive under på gull. Jeg fatter ikke hvorfor folk kler seg i gull. Det samme med ting med masse bling på, ufattelig grusomt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 11:03   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Jeg elsker ballongsskjørt jeg! Har både til meg selv og jentee. Når man er smal rundt livet og har feite lår er det genial kamuflasje...

Bruker det bare til party selvsagt, med riktig tilbehør. Dessuten er det gøy å danse i, for man kan snurre uten å vise undikken.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 11:07   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.209
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Jeg syns også moderat ballongskjørt kan være fint.
Slenger meg vel heller på denne: "Jeg hater alt som er lilla, og alt fra merket Louis Vuitton". Skinnbukser får også være i fred for meg.

De veldig brede beltene som går helt opp under armene syns jeg heller ikke er spesielt kledelige på alle.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 11:08   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motene vi hater!

Jeg har blomstercrocs på meg as we speak.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 11:08   #9
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg har blomstercrocs på meg as we speak.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 11:09   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motene vi hater!

De er aldeles nydelige og nesten litt Marimekko. Nesten!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 12:26   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Jeg er veldig umotete av meg, så jeg misliker det meste som kommer og er 'hot'.

Men crocsene mine får du aldri! Beste og kuleste skoene jeg har vært borti!

Knallgrønne.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 21:30   #12
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Motene vi hater!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men crocsene mine får du aldri! Beste og kuleste skoene jeg har vært borti!

:nemllig:

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:00   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Moter jeg kan styre meg for:

-Dyretrykk (leopardmønster, slangemønster, kumønster etc)
-Camomønster, særlig til barn (gir meg assosiasjoner til barnesoldater i Sierra Leone).
-Saggete joggebukser og "kosebukser" i velour (det siste kan i noen tilfeller se ok ut på veldig få svært veltrente kropper -men da ser jo hva som helst bra ut)
-Miss-Sixtybuksene som alle fjortisene hadde for noen år tilbake, helst med flesket hengende over.
-Louis Vuitton-vesker (spesielt de hvite med logoer på)
-Crocs
-Jålete guttesveis med alt for mye gele, a la Morten Gamst Pedersen

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 11-04-07 kl 11:17.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:05   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

-Jålete guttesveis med alt for mye gele, a la Morgen Gamst Pedersen

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:15   #15
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Motene vi hater!

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Moter jeg kan styre meg for:

-Dyretrykk (leopardmønster, slangemønster, kumønster etc)
-Camomønster, særlig til barn (gir meg assosiasjoner til barnesoldater i Sierra Leone).
-Saggete joggebukser og "kosebukser" i velour (det siste kan i noen tilfeller se ok ut på veldig få svært veltrente kropper -men da ser jo hva som helst bra ut)
-Miss-Sixtybuksene som alle fjortisene hadde for noen år tilbake, helst med flesket hengende over.
-Louis Vuitton-vesker (spesielt de hvite med logoer på)
-Crocs
-Jålete guttesveis med alt for mye gele, a la Morgen Gamst Pedersen

Signerer alt her jeg

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:17   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

-Camomønster, særlig til barn (gir meg assosiasjoner til barnesoldater i Sierra Leone).

Amen!
Jeg spyr nesten når jeg ser små barn i camomønster. Det gir meg vonde krigs-assosiasjoner og i slike bilder er barn malplasserte.

Svigermor har kjøpt slike klær til ungene og de har jeg elegant byttet igjen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:08   #17
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.


Svigermor har kjøpt slike klær til ungene og de har jeg elegant byttet igjen.

"Jamen, de selger det jo i butikken? Da må det jo være greit. "

Mims svigermor

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 10:29   #18
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motene vi hater!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

"Jamen, de selger det jo i butikken? Da må det jo være greit. "

Mims svigermor


Men så er jo den svigermora di et stykke for seg, da...
(Har friske minner fra en lystig reiserapport på NM)

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 09:05   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.209
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

"Jamen, de selger det jo i butikken? Da må det jo være greit. "

Mims svigermor

Veldig bra innstilling!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 12:30   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motene vi hater!

Jeg synes svært sjelden det er fint med småsko, tights og kort skjørt/shorts. Ja, jeg vet det er mote. Men jeg synes få lykkes.

Crocs har jeg ikke. Men det er jo så stygge at de blir pene synes jeg.

Ballongskjørt er ikke heelt favoritten heller, men synes helt klart en del kler det!

Jeg synes forøvrig heller ikke det er alt for mange som lykkes med støvletter utapå bukser.. Noen - ja. Mange - nei.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no