Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva er det meste du har investert i en overdel? (Tunika/bluse/skjorte/genser ol.)
200-300 3 2,01%
400-500 29 19,46%
600-700 21 14,09%
800-900 16 10,74%
1000 16 10,74%
1100-1200 10 6,71%
1300-1400 5 3,36%
1500 12 8,05%
1600-1700 11 7,38%
1800-1900 6 4,03%
2000 4 2,68%
2200 2 1,34%
2500 8 5,37%
2800 2 1,34%
3000 1 0,67%
3500 1 0,67%
4000 0 0%
4500 1 0,67%
5000 0 0%
Mer (Spesifiser gjerne.) 1 0,67%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-11, 09:32   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg så en bluse i et vindu, forelsket meg helt, gikk inn og prøvde den, ble enda mer forelsket, og bare måtte ha den. Jeg vurderte to farger også, og så så jeg prisen ... Det var den blusen, det ble ikke en engang.

Nå er jeg litt nysgjerrig på hvor mye dere andre investerer i overdeler. Og med overdeler, mener jeg bluser, tunikaer, skjorter og gensere. (Utdyp gjerne om inneklærsjakker også, om dere har "egne regler" for det. ) Hvor mye koster overdelene deres vanligvis?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.

Sist redigert av DM : 08-06-11 kl 10:04.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:34   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Må jeg svare på det? Vi snakker fire siffer, og det stod ikke et ettall først. (Tror ikke det var et totall heller, men det har jeg fortrengt.)

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:52   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Må jeg svare på det?

Ja.

(Men du kan få stemme anonymt. :Snill: )

Jeg kjenner at jeg blir litt redd for tanken på å gå med et så dyrt plagg. Tenk om en av ungene søler ketsjup eller makrell i tomat på meg, og så var hele det dyre plagget ødelagt for flekken går ikke vekk igjen. :katastrofetenker:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:54   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ja.

(Men du kan få stemme anonymt. :Snill: )

Jeg kjenner at jeg blir litt redd for tanken på å gå med et så dyrt plagg. Tenk om en av ungene søler ketsjup eller makrell i tomat på meg, og så var hele det dyre plagget ødelagt for flekken går ikke vekk igjen. :katastrofetenker:

Jeg merket godt at både klesstil og budsjett endret seg da barna passerte stadiet med klissete fingre og sølete parkdresser.

Men hva kostet blusen? Kostet den skjorta?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:56   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.041
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men hva kostet blusen? Kostet den skjorta?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 15:09   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

KJøpt fra OM, Marc by MJ og See by Chloè til rundt 3-4000,-

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:58   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.


Men hva kostet blusen? Kostet den skjorta?



Den kostet 1899. (Jeg trodde kanskje den ville koste 699, og synes jeg var skikkelig vågal. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 19:31   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

ville aldri betalt over 700 for en overdel/genser/topp... snakker vi kjole/tunika, så kunne jeg kanskje nærmet meg 1000 lappen om det var en veldig fin en og den skulle brukes til noe spesielt..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:34   #9
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg har nesten en helt ufravikelig regel om at jeg ikke bruker mer enn 500 kroner, uansett plagg. Overdeler gir jeg nok mindre for, men de siste årene har jeg kjøpt mye brukt og derfor er det jo heller ikke så reellt.

Jeg tror nok jeg ville vurdert hvor mye den ville bli brukt, hvilke økonomiske konsekvenser kjøpet ville få og (ikke minst) om du kan ønske deg den til bursdagen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 12:42   #10
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg. kvier meg om beløpet bli firesifret, det gjør jeg. Da skal jeg like den veeeldig godt.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:37   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.041
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg kan bruke MYE penger hvis jeg finner noe jeg faller for. Jeg tror jeg har betalt 2500 for en overdel (ikke jakke).

Jeg shopper svært lite klær til meg selv, så hvis jeg finner noe jeg vil ha så kjøper jeg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:41   #12
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg bruker sjelden mye penger på klær, men jeg kjøpte to tunikaer her før påske, til henholdsvis 850,- og 1050,-!

Og jeg har ikke angret et sekund! Og jeg føler meg kjempefin når jeg bruker de.

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:40   #13
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

1700 eller 1800, tror jeg, for en Odd Molly inne-jakke.
Jeg kan gjerne bruke mye penger på et enkeltplagg, skjønt økonomien min ikke helt egentlig tilsier det...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:41   #14
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

1500 for en Mountain Hardwear Monkey fleecejakke.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 19:28   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.877
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

1300 for en strikkejakke i merinoull fra Mette møller, tror jeg. Jeg kunne dog aldri i livet ha betalt så mye for en bluse (som jeg uansett ikke bruker) eller en tynn genser.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 19:31   #16
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

800-900 max tror jeg.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 20:03   #17
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Det meste jeg har betalt for en overdel er en Desigual skjorte til kr 800. Jeg kan dog strekke meg til 1000-1500 men da bør jeg ha falt pladask for plagget, tror jeg kommer til å kjenne det i magen uansett. *dårlig samvittighet*

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:42   #18
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Jeg kan signere Tjorven helt og fult her. Mye bedre med noen få plagg av god kvalitet jeg føler meg fin i og kan bruke lenge.

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:44   #19
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.936
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Hvis du ikke regner med jakker, så kan jeg ikke huske at jeg noensinne har brukt mer enn 500 kroner på en overdel. :gniten:

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:45   #20
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det meste du har betalt for en overdel?

Tror jeg ga femten hundre for en genser en gang. Det var januar og halv pris, og genseren var skikkelig fin en dansk strikkegreie i ullblanding. Satt som et skudd og holdt fasongen gjennom tre vintre, og det var en trist dag når jeg måtte innse at den gikk i oppløsning. Når jeg tenker etter har jeg ikke kjøpt en eneste genser etter det bare topper og skjorter og slikt.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no