|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
25-02-24, 12:34 | #1 |
can-jur
|
Skriver-pc-misforståelseVet ikke hva jeg skal kalle det
Sist redigert av Floksa : 25-02-24 kl 12:40. |
25-02-24, 13:11 | #2 |
Tatt på
|
Sv: Skriver-pc misforståelseEr det på laptopen du har endret innstillingene?
25-02-24, 13:18 | #3 |
can-jur
|
Sv: Skriver-pc misforståelseDen har aldri greid å skrive ut riktig. Alle innstillinger for ark, str, marger og retninger jeg greier å finne står riktig. Det virker som den skriver ut i brosjyre format.
25-02-24, 13:30 | #4 |
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Skriver-pc misforståelseI hvilke innstillinger har du endret papirstørrelse? På forhåndsvisning? Tror du må inn på selve innstillingene i printeren. Det er noe med hvilke språk printer og pc snakker. Pc snakker norsk og er sikker på at den sender riktig, mens printeren, som er fransk, misforstår. Noe sånt.
25-02-24, 13:52 | #5 |
can-jur
|
Sv: Skriver-pc misforståelseMen den forstår telefonen? Samme dokument kommer nemlig riktig om jeg skriver det ut fra Word via telefon.
25-02-24, 13:54 | #6 |
can-jur
|
Sv: Skriver-pc misforståelseTestsiden man kan skrive ut via innstillinger kommer også ut i lite format
25-02-24, 14:21 | #8 |
can-jur
|
Sv: Skriver-pc misforståelse
A4
25-02-24, 23:17 | #10 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
|
Sv: Skriver-pc misforståelseSkrivere er fadens verk. Det er i alle fall innstillingen til den særs kompetente IT-fyren vi har på vår jobb. Det er kun skriveren jeg har sett ham slenge dritt om, så dette med skrivere kan virkelig være ganske tricky.
26-02-24, 08:36 | #11 |
can-jur
|
Sv: Skriver-pc misforståelse
Det er dette som gjør det så frustrerende. For jeg finner virkelig ikke en innstilling som ikke sier A4 og stående. Men teststiden kommer ut i halv str åå liggende ark
|