|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
04-06-09, 02:42 | #1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Mac - få over bilde fra minnekortJeg blir litt gal! Nå trenger jeg hjelp. |
04-06-09, 08:28 | #2 |
Passiv
|
Sv: Mac - få over bilde fra minnekortKjøpe en PC og mappe opp mac-maskinen fra den så har du kontroll på den. :Bor med macbruker: |
04-06-09, 14:27 | #4 |
<*(((<
|
Sv: Mac - få over bilde fra minnekortJeg har ikke brukt minnekortlesere på Mac, men bare kameraet direkte med USB-kabel. Men det skulle jo være det samme, egentlig. Finner du ingenting under «Devices» i venstre kolonne i Finder, altså? |
04-06-09, 14:34 | #5 |
|
Sv: Mac - få over bilde fra minnekort
Nei, jeg finner ikke noe som kan være riktig under Devices (har sett igjennom det meste der). |
04-06-09, 14:34 | #6 |
Passiv
|
Sv: Mac - få over bilde fra minnekortNæsj, du må mappe opp via windows sier jeg jo. |
04-06-09, 14:35 | #7 |
Passiv
|
Sv: Mac - få over bilde fra minnekortPrøv med usb fra kameraet først. Da kjører den vel via driver for kamera isteden. (Hvis mac bruker drivere og sånt da...) Kanskje du får liv i den da? |
04-06-09, 14:37 | #8 |
|
Sv: Mac - få over bilde fra minnekort
Ja, jeg kan prøve det om jeg finner riktig kabel. |
04-06-09, 14:48 | #9 |
<*(((<
|
Sv: Mac - få over bilde fra minnekortJeg opplever en sjelden gang at USB-harddisker ikke dukker opp, men det bruker å løse seg når jeg tar inn og ut USB-kabelen en gang. Tviler jo på at det er problemet ditt, men jeg har ikke så mye annet å komme med. |
04-06-09, 14:50 | #10 |
<*(((<
|
Sv: Mac - få over bilde fra minnekortDu kan forresten prøve å finne hjelp på Mac1.no-forumet. |
|
|