|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
01-05-15, 11:06 | #1 |
guru advisor
|
Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Vi har lagt en bursdagsfeiring til lunsj på søndag ( på grunn av fotballseriekamp klokka 17 ). |
01-05-15, 11:12 | #2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Jeg er glad i noe varmt/lunt. Vi hadde familielunsj til påske og serverte kyllinglår. Prior har noen pakker som bare skal rett i ovnen i 30 min, klipp opp posen og server. Vi hadde godt brød, salat, sushi og kjøttboller.
01-05-15, 11:17 | #4 |
guru advisor
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Kyllinglår var smart, det elsker bursdagsbarnet også. |
01-05-15, 11:31 | #5 |
Mother of Dragons
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Pai og kyllinglår er bra.
01-05-15, 11:33 | #6 |
Mother of Dragons
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?
Broccoli Madness Salad er veldig godt.
09-05-15, 22:51 | #7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
|
Takk for tips, den kommer til å bli brukt mye i sommer. Så god
10-05-15, 22:57 | #8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Siden sist har jeg laget marinerte grønnsaker tre ganger. Veldig godt. Og så har jeg jo funnet ut hva jeg foretrekker. Jeg synes det blir best med nokså lite olje, og bringebæreddik var defintivt å foretrekke. Jeg bruker en hel del av det. |
01-05-15, 11:34 | #9 |
Fortynnet
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Lunsjdessert! Yess! Kyllinglår er ingen højdare for min del, men det er jo mange som liker det. Og hva bursdagsbarnet liker er viktig å ta med seg. |
01-05-15, 11:39 | #10 |
guru advisor
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Lunsjdessert? :inn med T-skje: :bokstavlig talt: |
01-05-15, 11:49 | #11 |
Dig for victory!
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Lunsjdessert - jordbær og et par typer melon i passe spisebiter, men vaniljekesam til å ha oppå om man vil.
— Roald Dahl, Matilda Sist redigert av Matilda : 01-05-15 kl 12:12. Årsak: Garnityr - ikke granitt! |
01-05-15, 12:08 | #13 |
Dig for victory!
|
Ja. Det er det aller beste til lunsjbuffet, ingen uten!
01-05-15, 12:06 | #14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Jeg elsker skalldyr, og ville blitt kjempeglad om det var det der. Blåskjell, reker, eller kongekrabberklør som er klippet opp i biter. Jeg pleier også å klippe dem langs siden, så det er vedlig enkelt å bare dra ut kjøttet for hånd. Veldig kjekt å slippe redskap når det er buffet. |
01-05-15, 12:10 | #15 |
Fortynnet
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?http://upload.wikimedia.org/wikipedi...jelperne_3.jpg |
01-05-15, 12:11 | #16 |
Dig for victory!
|
Nettopp. Ingen skal komme her og påstå de ikke får noe å spise!
01-05-15, 12:15 | #17 |
Introvert optimist
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Saftige, hjemmelagede karbonader er skikkelig godt og ville passe bra.
01-05-15, 12:22 | #18 |
Prematurmamma
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Pastasalat med kjøttdeig og pesto! Overraskende, og overraskende god!
01-05-15, 13:12 | #19 |
Rockesøster
|
Sv: Familieselskap - lunsjbuffet, hva ville du gjerne blitt servert?Jeg lager en del koldtbord og tapasbord til venner og familie, og noe av det som alltis slår skikkelig godt an er en stor bolle med marinerte rå grønnsaker.
01-05-15, 15:28 | #20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
|
Dette hørtes knallgodt ut - kan jeg spørre; lik deler olje og eddik? Og hvor mye lager du? |
|
|