|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
14-09-10, 18:12 | #1 |
Har fått viljen sin
|
Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?Hvor i Oslo kommune skal jeg henvende meg dersom jeg ønsker å få bekreftet at det er jeg som har riktig kjøremønster i et kryss, og at de som prøver å snike seg inn fra feil fil er iddjåtter som jeg gjør rett i å ikke slippe frem? |
14-09-10, 18:18 | #3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
|
Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?Hvilket kryss er det snakk om? :nysgjerrig: |
14-09-10, 18:31 | #7 |
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?Vegvesenet hadde ikke fungerende nettsider, jeg forsøker meg på kjørelæreren min (som holder til et par kilometer unna nevnte kryss så han burde vite det). |
14-09-10, 18:42 | #8 |
Passiv
|
Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?Du kan ringe vegtrafikksentralen på 175. De er døgnbemannet, så du kan ringe med en gang og fortelle oss etterpå om du hadde rett. |
14-09-10, 18:46 | #9 |
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?Men tenk så pinlig om jeg IKKE har rett. (Ikke at det egentlig er en option, men man vet jo aldri. Kanskje det er en iddjått på jobb i kveld? ) |
14-09-10, 18:53 | #10 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
|
Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?Vel, hvis du ikke har rett, så er det jo greit å vite. Da slipper du å være iddjåtten som alle irriterer seg over i det krysset i fremtiden. |
14-09-10, 18:55 | #11 |
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?Det var egentlig det jeg også tenkte baltie. Selv om det ser ut som det er 50/50 av hver sort der uansett hva fasiten er. Jeg ville bare forsikre meg om at jeg befinner meg i gruppen til den halvparten som har rett. |
14-09-10, 18:59 | #12 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
|
Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?Du må fortelle hvilket kryss, kanskje jeg er en av idiotene
14-09-10, 19:01 | #13 |
Teller ned
|
Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?Der kjører jeg hver dag. |
14-09-10, 19:04 | #14 |
Teller ned
|
Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?Den som skifter fil har jo i utgangspunktet vikeplikt, men når det er kaos fungerer det best med glidelåskjøring. |
14-09-10, 19:05 | #15 |
Passiv
|
Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?
Nei, det stemmer ikke. Om det er skiltet med fletteskilt så skal det faktisk flettes. |
14-09-10, 19:07 | #17 |
Teller ned
|
Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?Men, det er jo flere kryss der, så nå ble jeg litt usikker hvilket du mener. Hvis det er det siste krysset før man evt. svinger mot sentrum er det mange som sniker seg inn, fordi de ikke gidder å stå i kø i krysset. Der slipper jeg INGEN foran. |
14-09-10, 19:09 | #18 |
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?
Det er der jeg mener. Du slipper ingen foran der du heller? Sjefen min mener nemlig at det skal man, for man kan jo ikke vente med å kjøre ut til det er plass. Nehei? |
Emneord |
kryss til besvær |
|
|