Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor bor barna ved et evt. samlivsbrudd?
Hos meg 53 23,14%
Hos min ex 9 3,93%
Begge steder - 50/50-deling 118 51,53%
Jeg bor allerede alene med barna 18 7,86%
Min ex bor allerede alene med barna 1 0,44%
Vi er brutt og barna bor 50/50 hos hver av oss 11 4,80%
Dette var en fin undersøkelse, men det er desverre ingen svar som passer for meg 28 12,23%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 229. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-10, 21:39   #1
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.113
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Var den overskriften litt rar?

ALtså: om du og partneren går fra hverandre, hvem av dere hadde hatt barna boende hos seg? Og hvorfor?

Poll kommer.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:40   #2
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Hadde nok bodd hos mora, siden hun er en fantastisk omsorgsperson (og siden hun hadde knødd meg ved samlivsbrudd).

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:41   #3
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Orker ikke å tenke tanken engang.
Vi må bare være stuck med hverandre for alltid tror jeg. Akkurat som vi lovet hverandre for 10 år siden.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:42   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Nå hadde vi muligens delt 50/50 siden han nærmer seg 4 år.
Sist hadde vi 60/40.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 00:49   #5
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Ca 50/50
Jeg jobber en del ettermiddager(16-18 til 00.30) ,og hver 3helg. Formidag så 2 fri og tredje ettermiddagså hadde sikkert ikke blidd en uke her og en uke der.
Men hadde jeg blidd alene med ungene hadde jeg kanskje sluttet, gått ned i stilling eller prøvd å funnet en annen løsning på jobb situasjonen

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:42   #6
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.850
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

uggen tanke, ja. Dersom så skulle skje, så håper jeg at vi hadde blitt boende i samme nabolag, men ganske "lempelige" ordninger for ungene.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:44   #7
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Det hadde nok blitt 50/50 deling.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 16:59   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Tilnærmet 50/50 regner jeg med, avhengig av hvor mye mannen skulle reise i jobben.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:44   #9
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Orker ikke å tenke tanken engang.
Vi må bare være stuck med hverandre for alltid tror jeg. Akkurat som vi lovet hverandre for 10 år siden.

Signerer denne. Tanken er bare så uutholdelig.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:46   #10
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Det måtte blitt 50/50.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:44   #11
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.726
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Jeg tror utgangspunktet vårt hadde vært 50/50, fordi begge hadde hatt like stort ønske om å ha omsorgen for barna. I tillegg tjener vi begge greit, så det er ikke noen store økonomiske hensyn å ta i forhold til at den ene ville kunne takle det bedre enn den andre.
I og med at mannen jobber skift, og jeg reiser en del i jobben så ville jeg håpet på at vi kunne ha samarbeidet såpass at vi ville ha vært fleksible begge to.
(Men bank i bordet og alt det der....)

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:44   #12
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.517
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Den første min ble boende hos faren, og jeg var annenhverhelg-mamma som flyttet en times hurtigbåtreise unna.

Den andre bor halvparten hos hver, men har folkeregisteradresse hos faren fordi vi ville at hun skulle begynne på skolen som ligger i samme gate, og jeg har bosatt meg akkurat utenfor skolekretsen (men nær nok til å gå til skolen).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:44   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Orker ikke å tenke tanken engang.
Vi må bare være stuck med hverandre for alltid tror jeg. Akkurat som vi lovet hverandre for 10 år siden.

Der er jeg også. Ingen av oss orker tanken på det i det hele tatt, men ting kan jo skje, så vi har jo snakket om det. Jeg er litt skeptisk til 50/50 sånn rent generelt siden jeg synes det kan virke litt ustabilt for ungene, men jeg tror faktisk vi hadde landet på den løsningen og valgt å bo i svært, svært kort avstand til hverandre. Huff jeg begynner nesten å grine bare jeg skriver om det, håper vi slipper å forholde oss til det noensinne.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:46   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.674
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Orker ikke å tenke tanken engang.
Vi må bare være stuck med hverandre for alltid tror jeg. Akkurat som vi lovet hverandre for 10 år siden.

Signerer.

Vi lovde "formelt sett" for bare tre år siden da, men emosjonelt sett for ni år siden, da vi ble sammen.

Men jeg vet at den mannen jeg er gift med er en absolutt fantastisk far på alle måter, så jeg kunne bare ikke tatt gutten fra ham, og faren fra gutten. Det måtte bli en form for deling. Jeg vet at 50-50 har sine ulemper, men ettersom gutten pr i dag er hjemme med far 2 av fem dager og med mor 3 av fem (og begge to i helgen) er det rett og slett bare ikke tenkelig at han skulle se en av oss bare annenhver helg og en ettermiddag...

Jeg ser dog for meg at mannens motivasjon for å flytte til min "hjemby" (35 mil herfra) ville vært betydelig lavere om han ikke lenger hadde et dypt ønske om å glede meg, samtidig som mitt ønske, og behov, for å bo nærmere familie/avlastning ville vært enda større i en slik situasjon...

Nei, vi er stuck med hverandre, ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:46   #15
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.498
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Vesla bor 50-50 hos hver, altså annenhver uke hos meg, annenhver hos pappaen. Det fungerer fordi vi gjør vårt absolutt ytterste for å få det til å fungere - vi har hele tiden fokusert på henne og at hun alltid vil være et bånd mellom oss. Vi har svært lite til felles i dag personlig, men ved å gå inn for det, har vi veldig hyggelige fellestreff med mamma, pappa, stepappa og stemamma. Det hjelper på at stemamma er veldig "min type" menneske, da...

Om Høstmannen og jeg skulle gå fra hverandre etter at Knøttet er født, er det godt mulig det blir samme løsning. Alternativt blir det standard samvær for ham.

Alle vil vi jo helst ha barnet vårt 100 % - men det går ikke, så vi fokuserer på det som vi føler er best for Vesla (og evt for Knøttet... )

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:55   #16
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Dette har vi snakket om etter å ha sett venner og familie rundt oss slite veldig. Jeg er selv skilsmissebarn og har fått noen sår som er viktige for meg å skåne ungene for å måtte oppleve.

Dersom vi skiller lag ville ungene bodd fast huset vårt, sammen med meg. Først og fremst fordi jeg er den som best trives med stor hage og gammelt hus. Mannen min ville kjøpt seg en enklere bolig. Vi ville uansett bosette oss nær hverandre slik at ungene kunne være med pappan sin når de ønsket det i tillegg til faste dager og helger.
Vi har sett så mange som har strevd veldig med 50/50 deling, så det er ingen av oss særlig positiv til og det ville uansett være vanskelig i forhold til mannens jobb.

Heldigvis har jeg god tro på at mannen jeg har elsket i 17 år holder ut med meg i mange år til.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 21:42   #17
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Vanskelig å svare på, men jeg tror kanskje 50/50 er løsningen vi hadde endt opp med.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 12:39   #18
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Jeg endte opp med barna, og trives med det. Det er ingenting galt med omsorgsevnen til far, men han har innsett at han har noen begrensninger.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 12:46   #19
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Jeg er overbevist om at lykkelige skilsmisser er en myte, og at det ofte er vanskelig å ha et godt forhold til x-en etter skilsmissen (og i prosessen). Jeg ser det derfor som på grensen til utopisk å forestille meg at jeg og mannen skulle bodd i samme nabolag og delt alt med ungene på fredelig og harmonisk vis, alltid til barnas beste og aldri blitt det minste smålig, hatsk, sint, skuffet, lei seg eller frustrert.

Jeg ville derfor insistert på at vi skulle tatt høyde for
a) uvennskap eller dårlig samarbeidsklima
b) en eller begge parter flytter langt unna

Av hensyn til barna er jeg sterkt i tvil om 50 / 50 virkelig er så gunstig, det forekommer meg som rimelig "rotløst" å ha to hjem å forholde seg til. Jeg ville derfor ønsket at vi hadde fått til en ordning med en som hadde hovedomsorgen, og en som hadde besøk etter en passende avtale. Det kunne gjerne vært mer enn annenhver helg og en dag i uka, det måtte vi i såfall ha drøftet og blitt enige om.

For min del ville jeg ønsket å ha ungene hos meg. Av hensyn til jobb og litt forskjellig tror jeg at mannen ville akseptert det.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 13:03   #20
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.813
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg er overbevist om at lykkelige skilsmisser er en myte, og at det ofte er vanskelig å ha et godt forhold til x-en etter skilsmissen (og i prosessen). Jeg ser det derfor som på grensen til utopisk å forestille meg at jeg og mannen skulle bodd i samme nabolag og delt alt med ungene på fredelig og harmonisk vis, alltid til barnas beste og aldri blitt det minste smålig, hatsk, sint, skuffet, lei seg eller frustrert.

Jeg er 110% overbevist om at mine foreldre følte på mye smålighet, hat, sinne, skuffelse, sårhet og frustrasjon i årene etter skilsmissen og dem i mellom var det sikkert lang fra fredelig og harmonisk i perioder. Allikevel klarte de å sette det de mente var best for deres eget barn foran disse følelsene. De kranglene som foregikk fant sted uten at jeg noen gang var vitne til det og hverdagen min var aldri preget av dette. I bursdager og andre familiesammenkomster har de alltid oppført seg sivilisert og det er ført som voksen jeg har begynt å innse hvor store konfliktene i bunn egentlig var og hvor mye det har kostet mine foreldre underveis og det er jeg de evig takknemlig for.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no