Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-14, 18:33   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.869
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Det er høst i Trøndelag og jeg er i gang med å leve i ullundertøy på ettermiddag og helg.

Men hva er innafor?

Jeg gidder ikke skifte for at ungene har besøk, og jeg kan godt finne på ikke å skifte om vi har besøk av gamle kjente som stikker innom. Men åpne døra når semi-kjente foreldre ringer på for å hente Leif-Per eller Michelle-Elize i ullundertøy føler jeg er litt utafor?

Hva synes du?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 18:37   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det innafor og gjøre i ullundertøy?

Åpne døra er innafor, drikke kaffe med dei samme folka er utafor.

Kva slags ull snakke vi forresten? Er det kledd ull eller meir sånn undertøy-ull?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 18:42   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.907
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Svært lite er innafor, spør du meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 18:44   #4
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Svært lite er innafor, spør du meg.

Jupp.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 00:59   #5
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Svært lite er innafor, spør du meg.

Fordi?
Jeg lurer seriøst, bikini i all offentlighet er greit, langt ullundertøy er fy?
Skjønner ikke...

(Uten at jeg med det indikerer at det er noe feil med bikini på sommeren, altså)

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 09:42   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Fordi?
Jeg lurer seriøst, bikini i all offentlighet er greit, langt ullundertøy er fy?
Skjønner ikke...

(Uten at jeg med det indikerer at det er noe feil med bikini på sommeren, altså)


De fleste går jo ikke i butikken eller over til naboen i truse og bh, selv om det dekker like mye som en bikini? Bikini er mest vanlig på stranda eller i basseng, der det er en grunn til å være avkledd. Det handler ikke bare om grad av tildekking, men hva som er undertøy og ikke, for min del. Jeg føler meg ikke påkledd verken i nattkjole, tynn strømpebukse med kort genser, eller i ullundertøy - selv om det dekker kroppen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 18:45   #7
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Jeg åpner døra i ullongs, men hiver på meg ei bukse om vi får besøk.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 18:46   #8
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.869
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

F. eks sånn roseullsett fra Kari Traa.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 19:03   #9
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

F. eks sånn roseullsett fra Kari Traa.

Da er det definitivt innafor å åpne døra altså!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 10:47   #10
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.599
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

F. eks sånn roseullsett fra Kari Traa.

Det var ei mamma som leverte ungen sin i et sånn sett i barnehagen jeg jobber - må innrømme at jeg ble litt av det.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 10:51   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.095
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det var ei mamma som leverte ungen sin i et sånn sett i barnehagen jeg jobber - må innrømme at jeg ble litt av det.

Hvorfor det?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 10:58   #12
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.946
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Jeg går aldri selv bare i ullundertøy, jeg har alltid en bukse eller noe over stillongsen. Jeg hadde ikke reagert på om noen andre hadde gått i det om jeg dukket opp uanmeldt og hadde ikke forventet at de tok på seg noe mer fordi om de inviterte meg inn. Hjemme hos seg selv må da folk få lov til å gå som de vil tenker jeg. Og så vidt jeg vet kjenner jeg ingen nudister, jeg hadde nok syntes det var litt ubehagelig å være på besøk hos noen som gikk rundt nakne.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 11:09   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.832
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Hvorfor det?

fordi de fleste av oss faktisk ikke går ut i bare undertøyet?

Jeg hadde stusset om noen leverte ungen i bikini også. Kort shorts og singlet, ok, men bare bikini hadde jeg stusset på.

På samme måte, bukse og ulltrøye (og antakelig jakke) det hadde jeg glatt gått i, men ullstrømpebukse? for kaldt, og definitivt ikke påkledd.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 13:25   #14
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.599
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Hvorfor det?

Det var mora som hadde det på, ikke ungen, altså.
Vet ikke hvorfor jeg syns det var rart - kanskje fordi det hadde vært helt utenkelig for meg selv å gå ut i bare ullundertøy.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 18:48   #15
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Jeg åpner døra i ulltøy altså. Type Kari Traa.
Men kommer det noen inn så bytter jeg (ikke de nærmeste da).

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 18:50   #16
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Det er da ikke så lenge siden tights var allemannseie, jeg synes ikke ullongs er verre. Spesielt ikke de med mønster.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 18:59   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.907
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Det er da ikke så lenge siden tights var allemannseie, jeg synes ikke ullongs er verre. Spesielt ikke de med mønster.

Det er veldig lenge siden det var vanlig å gå i tights uten noe som dekker rumpa, er det ikke? Vi snakker 80-tallet? Bare ulltights blir omtrent som å gå i bare strømpebuksa for meg, altså. (Mulig dette har sammenheng med min motvilje mot å eksponere egne hofter. Jeg er nok litt allergisk mot ulltøy, bokstavelig talt, så ikke hør på meg.) Jeg ville nok hatt et mykt skjørt utapå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 19:46   #18
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er veldig lenge siden det var vanlig å gå i tights uten noe som dekker rumpa, er det ikke? Vi snakker 80-tallet? Bare ulltights blir omtrent som å gå i bare strømpebuksa for meg, altså. (Mulig dette har sammenheng med min motvilje mot å eksponere egne hofter. Jeg er nok litt allergisk mot ulltøy, bokstavelig talt, så ikke hør på meg.) Jeg ville nok hatt et mykt skjørt utapå.

80 tallet? Vi snakker max et par år.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 18:51   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Ved besøk av både voksne og barn tar jeg på meg bukse eller skjørt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 18:53   #20
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.899
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?

Man rekker jo ikke å skifte om det ringer på døren. Så går jeg i ullklær, åpner jeg, uansett hvem som måtte befinne seg utenfor. Og i disse dager er det jo ingen som lenger kommer uanmeldt på kaffebesøk, altså anser jeg problematikken som ikkeeksisterende. Gå i ulltøyet ditt hjemme, du.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no