Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Liker du sukat?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Liker du sukat?
Ja, det er snadder! 10 5,71%
Tja, det er greit nok. 32 18,29%
Nei, fri og bevare! 129 73,71%
Vet ikke/har ikke smakt det. 4 2,29%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 13:27   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker du sukat?

Inspirert av julekaketråden og en undersøkelse jeg lagde på et annet forum en gang, prøver jeg meg her også.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu

Jula nærmer seg, og inspirert av flere julekakediskusjoner ser jeg nå mitt snitt til å lage en vitenskapelig undersøkelse om sukat. Må bare tilstå at jeg synes dette er noe skikkelig søl, og at jeg hver jul nesten gråter blod over at svigerforeldrene mine stapper de ellers gode julekakene sine med dette avsindige stoffet. Kakene er så spekket med sukat (og muligens også apsikat) at de veier bortimot 3 kg hver.

Min teori er at det nesten ikke finnes mennesker under 50 som faktisk liker sukat. Nå håper jeg å få bekreftet dette! Resultatet vil eventuelt (hvis det faller ut i min favør) bli forelagt mine svigerforeldre i god tid før julebaksten tar til.

Det torde jeg ikke gjøre, da. Dessuten svarte hele 7 personer at sukat er snadder. Jeg er spent på om det noe modnere klientellet her inne har et annet forhold til sukaten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.