Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Fringe

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-10, 10:35   #141
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Fringe

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den aller første? Den er helt rå! Jeg ble hekta på serien etter sånn ca. 5 minutter. Fantastisk. Gled deg!

Aller, aller første ja, er du litt misunnelig for at jeg akkurat skal begynne å se?

Gammel 25-03-10, 12:35   #142
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tror neppe sesong 2 er kommet hit enda, siden den nettopp er begynt i USA. Men det er vel TVNorge den kommer til å gå på. Husker ikke.

Gammelt innlegg, jeg vet.

Men jeg fikk nettopp vite at TVNorge ikke kommer til å sende sesong 2 av Fringe... Da må jeg vel ut på nettet og se om jeg finner den. Noen som har invitasjonskode på tvtorrents?

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 12:36   #143
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg har flere inviter, men du finner dem på www.isohunt.com.

Gammel 02-04-10, 11:10   #144
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny episode i dag.

Gammel 07-04-10, 23:20   #145
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg så ikke den siste episoden (Peter) før i dag. DÅNEDÅNEDÅNE, dødsrå episode! Og så dere den introen??
Akkurat denne episoden har jeg ventet på siden jeg først skjønte hvor Peter var fra, her fikk vi jo vite alt, alt som skjedde i 1985, hele forbyttingen osv. Herregud så bra!

Gammel 08-04-10, 08:41   #146
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg så den i går kveld, og er helt enig med deg.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 12:56   #147
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Looove fringe
nå har jeg bare sett 4 episoder av første sesong da. Det er litt ekkelt noen steder må jeg innrømme men.

Jeg er fan! Jeg ble tipset om serien her inne, så takk for det!!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 13:15   #148
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så nettopp episoden "The White Tulip" fra 2. sesong, og det var knallbra! Det jeg liker med Fringe er at det ikke bare er science fiction, men at den også har mye hjerte.

Gammel 16-04-10, 13:20   #149
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes han rørete faren er så herlig...
Ene episoden jeg så her, skulle han teste noe på en fyr som syntes å være synsk eller noe sånt. "Do I have to keep him alive"? Sa han med dårlig skjult "glee" over hva han skulle kunne gjøre (hva nå enn glee heter på norsk). (hun blonde svarte litt sånn froskete i halsen at eh, ja, det ville jo vært ...greit)

Og så fant jeg et annet quote:
sønnen - Wait, you want to rewire his brain?
walter - Not without his permission. It would be a minor surgery.
sønnen - Minor brain surgery. Emphasis not on the minor.

SÅ herlig!

Sist redigert av m^2 : 16-04-10 kl 13:59.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 13:49   #150
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehehe jeg elsker Walter. Jeg og mannen skal se den nyeste i kveld, gleder meg!!

Gammel 16-04-10, 16:51   #151
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Dette må være en serie for meg!

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 22:16   #152
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg så episode 18 nå. Var noe som irriterte meg litt.

Når de snakker om at han gikk tilbake 10timer denne gangen, og det må mye mer energi til for å gå tilbake 10måneder. Hvordan vet de at han gikk tilbake 10 timer? de vet jo ikke fra når han gikk tilbake når de er i fortiden fra når han gjorde det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 22:28   #153
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Haha det tenkte jeg ikke over. Jeg må ikke tenke på sånt før hjernen min har ikke godt av det.

Jeg likte denne episoden, jeg blir mer og mer forelsket i denne serien og håper det er 100 sesonger til! Sesong 2 er fantastisk mye mer spennende enn sesong 1, og Walter er til å spise opp!

Jeg kommer ikke over den der 80-talls-introen, den var jo bare helt rå hahaha. Fant den på Youtube:

(Kilde: youtube.com)

Og her er den vanlige introen, for dere som ikke har sett serien. Jeg elsker denne serien så høyt at jeg har ikke ord!

(Kilde: youtube.com)

Gammel 17-04-10, 00:10   #154
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg så episode 18 nå. Var noe som irriterte meg litt.

Når de snakker om at han gikk tilbake 10timer denne gangen, og det må mye mer energi til for å gå tilbake 10måneder. Hvordan vet de at han gikk tilbake 10 timer? de vet jo ikke fra når han gikk tilbake når de er i fortiden fra når han gjorde det.

Var det ikke Walter som sa det, fordi han hadde lest beregningene hans? Han sa jo at han måtte bruke et 9. gradspolynom i stedet for et 7. gradspolynom for å klare å komme så langt, og så gikk fyren tilbake og rettet opp beregningene sine, og da virket det.

Gammel 24-04-10, 00:10   #155
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Så dere den nye episoden? Jeg og mannen min så den nå i kveld. Dæven! Knallspennende altså! Stakkars Walter, jeg får så vondt av ham.

Er det bare jeg (og mannen min) som nesten kvekker litt av likheten mellom Thomas Newton og Gordon Ramsay er helt ufattelig slående?? Newton har ikke det arrete fjeset, men han ser ut som en mer smooth, kanskje litt yngre versjon av Ramsay! Jeg blir nesten litt satt ut. Da Newton åpnet munnen og snakket britisk, måtte jeg rett inn på imdb.

Edit: Jeg måtte google litt nå, og jeg er visst ikke den eneste som synes de ligner, det er visst viden kjent at de to er lookalikes, hehe. på Twitter skrev skuespilleren at alle trodde han var Ramsay da han besøkte Vancouver nylig.

Sist redigert av Dixie Diner : 24-04-10 kl 18:06.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 18:07   #156
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Årh, jeg skulle ønske denne tråden var mer aktiv, ser dere ikke på Fringe? Det er jo så spennende og fantastisk. Walter blir jo bare bedre og bedre, det finnes ikke MAKEN til ham på tv altså!

Gammel 24-04-10, 18:09   #157
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, så den episoden i går. Og de ER like. Jeg blir bare ikke like giret over det som deg.

Gammel 24-04-10, 18:14   #158
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehe, jeg er nesten nær besvimelsens rand over hvor like de er, ikke så mye på bilder som i selve serien. Skilt ved fødselen altså, det er helt utrolig. Og gaaad så lekker han er, hottere enn Ramsay.
Men jeg trodde mange her inne fulgte med på Fringe. Lost diskuteres i det vide og det brede, vi må jo diskutere Fringe også!

Gammel 26-04-10, 09:39   #159
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Standard

Jeg var bortreist i helgen, men regner med å få sett det i løpet av dagen. Gleder meg. Serien blir bare bedre og bedre.

Gammel 26-04-10, 09:49   #160
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den siste episoden var veldig bra - de siste episodene, etter pausen, har i grunnen vært veldig bra alle sammen. Jeg er veldig spent på om "sekretæren" som kom over fra den andre siden (og jeg synes det var rart at de greide å få ham over uten at FBI-folkene så det, men det var vel så mye som skjedde på én gang) er Walter fra det andre universet eller ikke. Jeg tenkte, da Peter så ham komme over broen, at han kom til å kjenne ham igjen, men det var tydeligvis for uklart.

Og Walter, eller rettere sagt John Noble, er fantastisk, ja. Det er veldig imponerende hvor overbevisende han høres ut, når man tenker på hvor lite mening det meste han sier gir! (Og da tenker jeg på "vitenskapsdelen" av det, ikke på alle de andre rare tingene han snakker om. ) Det hadde vært veldig veldig kult dersom vi får se ham spille Walternate også - en ikke-gal, langt mer arrogant og usympatisk, og antagelig veldig sint, utgave av Walter.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.