|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#381 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FringeMen jeg gleder meg til den siste episoden i kveld. Jeg og mannen skal lage noe digg mat og kose oss med den når de små er i seng.
![]() |
#384 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fringe
Jeg fikk inntrykk av at Olivia nettopp var kommet dit? At hun nettopp nå ble tatt? Jeg spolte tilbake og hun hadde det minste på seg noe som lignet samme jakke og samme sko - men det har hun vel forsåvidt bestandig Sist redigert av m^2 : 19-02-12 kl 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: FringeJeg er bare sur fordi vi må vente til slutten av mars eller noe på neste episode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Glamorøs
|
![]() Sv: FringeJa, hun kan jo nettopp ha kommet dit. Jeg oppfattet dem begge som "utslitte" etter å ha vært i fangenskap lenge. Jeg tror jeg bare go with the flow, uten å tenke så mye over hvor mange universer det er. Jeg lurer jo fremdeles veldig på hvor Peter var da han dukket opp i den krigsliknende fremtiden hvor han og Olivia tydeligvis hadde barn, rett etter at han forsvant fra maskinen.
![]() |
#388 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: FringeKommer ikke neste episode før i slutten av mars? :måpe: Hva ER det med amerikanere og sendepauser HELE tiden? :grrr:
![]() |
#389 |
Har diplom
![]() Sv: FringeDet var en ny episode likevel jo! Da vet jeg hva vi skal i kveld hvertfall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: FringeJa det er vel en til nå før det er et litt lengre opphold..
![]() |
#391 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: FringeJeg syns den var litt for mye klassisk cliffhanger. de kysser hverandre endelig, og så blir den ene kidnappet/drept/byttet ut med sin onde tvilling/avslørt som den onde tvillingen
![]() |
#392 |
Nymotens gammeldags
![]() |
#394 |
Har diplom
![]() Sv: FringeJeg er enig med deg, Tallulah. At han sa at Peter skulle dra hjem var jo bare hjem til huset, så han også skulle bli fanget, og han kunne hjelpe Olivia med å rømme. Jeg tror de fortsatt er i univers nummer 1, men at alt som skjedde pga Peter har blitt visket vekk. Olivia begynner å huske fordi hun har så sterke følelser for Peter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: FringeNå har jeg ikke sett den aller siste episoden.
![]() |
#397 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: FringeJa, det virker sånn. Men jeg stusser litt på at Olivia vokste opp hos Nina i denne "versjonen". Jeg husker ikke hvem hun vokste opp hos før Peter forsvant, enlighten me?
![]() |
#398 |
Tidsklemma
|
Jeg blander litt. Hun vokste opp sammen med søsteren sin, gjorde hun ikke. Men hvem de bodde hos vet jeg ikke.
![]() |
#399 |
Glamorøs
|
![]() Sv: FringeAs a child, Olivia suffered because her stepfather, when drunk, would accuse her mother of seeing other men and beat her. Olivia's mother never reported the assaults to the police. When Olivia was nine, her stepfather broke her mother's nose and left the house, driving away. Olivia heard her stepfather's car returning; she picked up his handgun and shot him twice when he entered the house. She regrets not having killed him. He recovered from his wounds and one day, without warning, departed for an unknown destination. Olivia told Peter that she first knew what she wanted to do in life since she was nine. In the corrected timeline, Olivia tells Bolivia Dunham that she killed her father because he was abusive. She does not share how, or when in her life, she did this. In the corrected timeline, Olivia shares that she had run-away as a child, and seeks maternal comfort from Nina who jokes about the awkwardness of a high school boy asking her to the prom.
![]() |
#400 |
Glamorøs
|
![]() Sv: FringeDer kom endelig den fremtiden som vi fikk se på slutten av forrige sesong!
![]() |
|
|