Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Fringe

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-10, 10:25   #181
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fringe

Åja. Jeg var så gira etter den slutten at jeg trodde denne tråden var bombadert med innlegg da jeg logget meg på dagen etter, men neida.

Gammel 10-05-10, 18:17   #182
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært busybee så jeg så den ikke før i går kveld. Jeg er så spent på neste episode at jeg er helt hyper. :spin:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 12:01   #183
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Ohh lord, for en episode!

Gammel 15-05-10, 12:21   #184
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, fantastisk! Når de kan lage sånt som dette, så blir jeg nesten enda mer irritert over de litt meningsløse episodene de hadde tidlig i sesongen. Alterna-Fringe var vanvittig kult! Kanskje særlig Broyles. Og jeg har gledet meg hele sesongen til å forhåpentligvis få se Walternate, og John Noble skuffet virkelig ikke.

Gammel 15-05-10, 12:35   #185
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, fantastisk! Når de kan lage sånt som dette, så blir jeg nesten enda mer irritert over de litt meningsløse episodene de hadde tidlig i sesongen. Alterna-Fringe var vanvittig kult! Kanskje særlig Broyles. Og jeg har gledet meg hele sesongen til å forhåpentligvis få se Walternate, og John Noble skuffet virkelig ikke.

Jeg ble skikkelig bråskuffet da episoden plutselig var slutt.

John Noble

Gammel 15-05-10, 15:51   #186
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jepp, det var en bummer når episoden plutselig var over.

Storkoste meg!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 15:55   #187
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og mannen min fikk ikke sett den nyeste i går, jeg gleder meg IHJEL til i kveld! Jeg elsker alt som har med den alternative virkeligheten å gjøre, absolutt alt!

Gammel 21-05-10, 11:24   #188
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Sesongslutt i dag. Jeg og mannen min skal benke oss foran storskjermen i kveld og se denne. Forrige episode var jo fantastisk!

Gammel 21-05-10, 12:43   #189
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har nettopp sett den, og var veldig fornøyd. Gleder meg til neste sesong! Når jeg tenker på hvor skuffet jeg stort sett er med Lost for tiden, er det ingen tvil om at Fringe er nye favoritten.

C3PO er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 23:38   #190
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Det var jo kult. Selv om forrige episode kanskje var kulere og sesongavslutningen kanskje minnet litt for mye om en «Republic Serial»-cliff hanger som de aldri kan leve opp til i sesong 3. Jeg må uansett se begge de to siste episodene om igjen for å få med flere bakgrunnsdetaljer og forskjeller; de har gjort veldig mye stilig. Litt skuffende at vi ikke fikk en Walter vs. Walternate showdown, men det er det jo mulighet for siden. Nimoy med en «model 77» veide uansett opp for ganske mye.

Ben "Fringe long and prosper" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 07:44   #191
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg ble helt satt ut av slutten i går, vet ikke hvordan jeg skal klare å vente til neste sesong!

Og så synes jeg det er litt kult at introen er rød i disse to Alternate Reality-episodene, i stedet for blå slik den er til vanlig. Jeg liker sånne detaljer. Det beste med hele serien er jo alle disse "easter egg"-tingene de legger opp til, serien minner en god del om Lost synes jeg. Det er de samme som har laget musikken til begge seriene også, ja?

Gammel 02-06-10, 19:58   #192
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg lurte på om dere kunne skrive episodenr i "spoilerne" jeg?
Jeg henger litt etter nemlig men vil veldig, veldig gjerne lese i tråden!
Med episodenr vet jeg hvor jeg skal stoppe...

Også er det så vanskelig å vite hvor langt jeg egentlig har kommet ift dere andre.
Jeg er på sesong 2 episode 16 nå - olivia in the lab

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 20:05   #193
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg tror ikke denne tråden blir så livlig før sesong 3 kommer ut, nå er vi jo ferdige med den andre sesongen, de fleste av oss (), men det er i hvert fall 23 episoder, og GLED DEG vilt og hemningsløst til de to siste, de er hinsides fantastiske!!

Gammel 02-06-10, 20:16   #194
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

åh, er dere ferdige? Ok... ja men da fortsetter jeg stødig jeg

(jeg lurer fortsatt på hvem han bowlingmannen er)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 13:24   #195
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg kommet godt i gang med sesong to også. Fantastisk!! Liker serien bare mer og mer. De er de sesongene som omhandler "den røde tråden" som er interessante da.. disse andre blir liksom bare "fyll" episoder. Kommet til episode 11 nå.

:gleder meg til i kveld og vi kan snurre i gang et par episoder til:

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 16:44   #196
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Heldige du! Men om noen uker begynner sesong 3. Slutten av september, husker ikke helt datoen.

Gammel 11-08-10, 09:31   #197
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Så bra! Da kan vi jo gå rett på sesong 3 etterpå da!!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 10:25   #198
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lurer på en ting. Jeg fulgte med Fringe da det gikk på TVNORGE, er det noen som husker/vet hvor langt de kom før de kutta ut? Var det bare sesong 1?
Skal de ikke fortsette å sende den?

Gammel 11-08-10, 20:59   #199
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De viste hele sesong 1, og har ingen planer om å vise mer. Selvfølgelig ble det dårlige seertall når den gikk kjempesent.

C3PO er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 22:11   #200
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det er helt dustete når de plutselig endrer sendetidspunkter...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.