|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#321 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Fringe
Jeg er spent på hvordan neste sesong skal nøste ting videre.
![]() |
#323 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FringeThis just in: |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: FringeInteresting..
![]() |
#325 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FringeJeg fikk sett siste episode først i går; «The Day We Died»? «The Day We Ran Out of Time and Money» hadde vel vært en mer egnet tittel syns jeg, og første scene burde ha svevende bokstaver med teksten «Fringe Building, Exposition City». Denne sesongavslutningen burde vært en dobbeltepisode, jeg likte historien og avslutningen bra, episoden ville fungert helt greit som avslutning på serien også, men at nesten alt som skjedde ble forklart av skuespillerne, i lange klønete monologer og dialoger, i stedet for at de fant måter å vise det på trakk veldig kraftig ned. På den positive siden; serien er fortsatt i «full lunacy mode», og det håper jeg de fortsetter med i neste sesong, og det var mye som var bra her; jeg likte at de hadde klær og hårfrisyerer fra fremtiden, og åpningssekvensen der det viser seg at Peter ikke bare plutselig er i fremtiden, men også faktisk er 15 år eldre var svimlende elegant gjennomført. Klipp mellom Walter og Walternate på slutten der man ser hvor forskjellig Noble spiller de to var også stas. Men jeg skulle altså virkelig ønske at de hadde hatt tid og råd til å filme og vise denne historien på en bedre måte. Jeg er ser forsikitg optimistisk frem til neste sesong, og håper de skrur opp galskapen enda noen hakk; det er ingen grunn til å holde igjen lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FringeNå starter det jo snart opp igjen i følge IMDB.com:
![]() |
#330 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mannen hadde visst sovna i løpet av siste episode av forrige sesong, så han skjønte hvertfall ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Earthling
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FringeMå innrømme at jeg ikke syntes det var så stort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
nye muligheter
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FringeNå har jeg sett første episode i sesong 4, og må innrømme at jeg synes dette lover godt. Men episodene er akk så korte. Heldigvis er neste episode tilgjengelig i morgen.
![]() |
#334 |
nye muligheter
Litt usikker, men tenker du på Lincoln Lee? I så fall hadde han en helt annen rolle i den alternative verdenen enn han har hatt i 'prime universe' så langt. Han har vel såvidt vært innom hendelsesforløpet i forbindelse med en sak i sesong 3. I det parallelle universet er han vel lederen av Fringedivision etter at den alternative Broyles ble drept.
![]() |
#335 |
Glamorøs
|
Ja, han. Jeg vet hva han er i parallelluniverset, men mente at han ble introdusert som en karakter i prime universe i siste episode og ble kjent med Fringe division der da? Så jeg skjønte ikke hvorfor han plutselig ikke kjente dem igjen.
![]() |
#336 |
nye muligheter
De skallede fyrene nevner noe om at 'he used to know her, before things changed', så det henger vel sammen med at Peter er borte. Alt er ikke som det har vært, men passe abstrakt.
![]() |
#338 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: FringeNå har jeg sett de to første episodene og det lover jo veldig bra da.
![]() |
|
|