Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Fringe

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-11, 12:21   #321
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fringe

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Menmenmen?!?? hvada eksisterer ikke?!
Ellers er det utrolig fascinerende å se skuespillerne i sin alternative universer-roller så tett som i den episoden. Det er så stor forskjell, samme skuespiller, liksom! Jeg er spesielt imponert av Walter/Walternate

Jeg er spent på hvordan neste sesong skal nøste ting videre.
Jeg likte virkelig ikke dette med at disse, hva kaller man dem skallete mennene (som er akkurat som agentene i the ajustment burea), bare skal fjerne Peter på den måten. Det hadde jo ikke vært noen problemer mellom Walternate/Walter om ikke Peter hadde eksistert.
Men ja, det var artig å se skuespillerne spille mot seg selv på slutten der ja.
Hvis Neket og Miss Norway har rett, så er jeg spent på hvordan han blir skrevet inn igjen i storyen.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 13:18   #322
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mex: Flashbacks kanskje? Nå som tidsreiser er blitt en del av storyen?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 08:40   #323
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

This just in:

... Fringe is one of the few Fox shows that hasn't been canceled, and that's good news for Seth Gabel. The actor, who plays "over there" Fringe agent Lincoln Lee, has been promoted to series regular, meaning "over there" is going to play a big part in Season 4. Great news, great addition to the cast.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 08:52   #324
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Interesting..
Han er jo ganske så kjekk han også, men han kan nok ikke ta plassen til Joshua Jackson som Peter.

Gammel 14-05-11, 17:38   #325
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk sett siste episode først i går; «The Day We Died»? «The Day We Ran Out of Time and Money» hadde vel vært en mer egnet tittel syns jeg, og første scene burde ha svevende bokstaver med teksten «Fringe Building, Exposition City». Denne sesongavslutningen burde vært en dobbeltepisode, jeg likte historien og avslutningen bra, episoden ville fungert helt greit som avslutning på serien også, men at nesten alt som skjedde ble forklart av skuespillerne, i lange klønete monologer og dialoger, i stedet for at de fant måter å vise det på trakk veldig kraftig ned. På den positive siden; serien er fortsatt i «full lunacy mode», og det håper jeg de fortsetter med i neste sesong, og det var mye som var bra her; jeg likte at de hadde klær og hårfrisyerer fra fremtiden, og åpningssekvensen der det viser seg at Peter ikke bare plutselig er i fremtiden, men også faktisk er 15 år eldre var svimlende elegant gjennomført. Klipp mellom Walter og Walternate på slutten der man ser hvor forskjellig Noble spiller de to var også stas. Men jeg skulle altså virkelig ønske at de hadde hatt tid og råd til å filme og vise denne historien på en bedre måte. Jeg er ser forsikitg optimistisk frem til neste sesong, og håper de skrur opp galskapen enda noen hakk; det er ingen grunn til å holde igjen lenger.

Ben "Don't tell! It's called TV show for a reason" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 17:40   #326
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Nå starter det jo snart opp igjen i følge IMDB.com:
Season 4, Episode 1: Neither Here Nor There

Original Air Date—23 September 2011

Gleder meg

Gammel 25-09-11, 23:32   #327
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Lykke

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 23:57   #328
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 00:14   #329
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Det er så lenge siden sist jeg så Fringe at jeg ble en smule forvirret av denne episoden.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 08:31   #330
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Det er så lenge siden sist jeg så Fringe at jeg ble en smule forvirret av denne episoden.

Mannen hadde visst sovna i løpet av siste episode av forrige sesong, så han skjønte hvertfall ingenting.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 21:21   #331
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Må innrømme at jeg ikke syntes det var så stort.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 19:36   #332
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Nå har jeg sett første episode i sesong 4, og må innrømme at jeg synes dette lover godt. Men episodene er akk så korte. Heldigvis er neste episode tilgjengelig i morgen.

Gammel 30-09-11, 19:41   #333
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså. Hva er det jeg ikke husker fra sesongslutten? Han FBI-agenten som har en dobbel i den andre verdenen, han møtte dem jo da? Hvem er han plutselig nå? :forvirret:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 19:52   #334
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men altså. Hva er det jeg ikke husker fra sesongslutten? Han FBI-agenten som har en dobbel i den andre verdenen, han møtte dem jo da? Hvem er han plutselig nå? :forvirret:

Litt usikker, men tenker du på Lincoln Lee? I så fall hadde han en helt annen rolle i den alternative verdenen enn han har hatt i 'prime universe' så langt. Han har vel såvidt vært innom hendelsesforløpet i forbindelse med en sak i sesong 3. I det parallelle universet er han vel lederen av Fringedivision etter at den alternative Broyles ble drept.

Gammel 01-10-11, 18:08   #335
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Litt usikker, men tenker du på Lincoln Lee? I så fall hadde han en helt annen rolle i den alternative verdenen enn han har hatt i 'prime universe' så langt. Han har vel såvidt vært innom hendelsesforløpet i forbindelse med en sak i sesong 3. I det parallelle universet er han vel lederen av Fringedivision etter at den alternative Broyles ble drept.

Ja, han. Jeg vet hva han er i parallelluniverset, men mente at han ble introdusert som en karakter i prime universe i siste episode og ble kjent med Fringe division der da? Så jeg skjønte ikke hvorfor han plutselig ikke kjente dem igjen.

Gammel 02-10-11, 14:33   #336
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, han. Jeg vet hva han er i parallelluniverset, men mente at han ble introdusert som en karakter i prime universe i siste episode og ble kjent med Fringe division der da? Så jeg skjønte ikke hvorfor han plutselig ikke kjente dem igjen.

De skallede fyrene nevner noe om at 'he used to know her, before things changed', så det henger vel sammen med at Peter er borte. Alt er ikke som det har vært, men passe abstrakt.

Gammel 02-10-11, 15:15   #337
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ah, det var han de mente da! Takk!

Gammel 06-10-11, 13:30   #338
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Nå har jeg sett de to første episodene og det lover jo veldig bra da.
Han ene skallete mannen fikk beskjed om å ordne opp i sine feil, og i butikken sier han at han skal slette en person fra tiden. Var det ikke noe sånt? Hvem mente han da? Er det spor av Peter det er snakk om, og da fjerne de synene som Walter har? Og hvorfor gjorde han det ikke?

Gammel 06-10-11, 13:52   #339
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Det er slik jeg tolket det Mex. Kanskje han har blitt for glad i Peter?

Gammel 06-10-11, 17:05   #340
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor, hvorfor, hvorfor er ikke dette på itunes enda

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.