Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-11, 21:23   #661
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Ema er ikke aktiv  
Gammel 19-10-11, 21:24   #662
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sist redigert av Ema : 19-10-11 kl 21:29.
Ema er ikke aktiv  
Gammel 19-10-11, 21:50   #663
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fått to nydelige Becksöndergaard skjerf i hus. Et grønt med stjerner og et grått med stjerner.

Gammel 20-10-11, 16:50   #664
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Beck Søndergaard; lyst beige med svakt sølvgrå stjerner - jeg bare MÅTTE, særlig når butikken har 20 % avslag på alt av klær og accesories!

Gammel 20-10-11, 17:05   #665
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en stor fan av de stripete Hamptons Tee trøyene fra Boden. I dag bestilte jeg den med grå og blå striper, fra før har jeg i mørk/lys grå, og i fjorårets modell med litt bredere striper har jeg fire forskjellige farger.
Fin fasong, fin detalj med de snudde stripene i halskanten, og de holder seg godt i vask. Bruker dem masse.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 18:10   #666
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå skal jeg bidra her, for en gangs skyld:

JA, jeg har vært på twisted.

Gammel 20-10-11, 18:39   #667
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er Hamptons Tee i størrelsen, Fjonka? (Observerer at de er på salg og under tollgrensa i dag.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 18:47   #668
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er akkurat det de er. Vil si de er vanlige i størrelsen. Jeg har både 12 og 14, men liker 14 best siden jeg ikke vil ha dem sånn supertighte + beholde lengden.
Har litt lyst på grønn også.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 19:44   #669
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Og nå har jeg bestilt grønnstripete også.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 20:28   #670
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Har kjøpt meg et nytt Becksøndergaard-skjerf: Det nederst til høyre, beige med brune hjerter.

Problemet er at jeg ikke klarer å slå meg helt til ro med det (!). Jeg har to blå med stjerner fra før, pluss et brunt med stjerner. Det brune er så slitt og ihjel-brukt at jeg ønsket meg et brunaktig skjerf til. Men nå angrer jeg litt. Tror jeg må tilbake til butikken å bytte til noe annet. Syns hjertene er for små, de ser ut som prikker på avstand og det liker jeg ikke (!). Rotete og virrete innlegg - sorry.

Gammel 20-10-11, 21:46   #671
annemor
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
annemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har kjøpt det mørkebrune skjerfet med beige hjerter på, og jeg elsker det!

Nye solbriller!

Fant endelig en parkas... Har prøvd alle i sportsbutikkene, og ikke funnet noen som passer. Fant denne fra Second Female, og ble fornøyd! 50/50 dun og fjær.

...og en trenchcoat

annemor er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 22:03   #672
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette er blitt mitt

Fra spicy vanilla

Tightsen fra sagen vintage design

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 22:34   #673
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Jeg har fått det mørkebrune med små lyserosa hjerter og det er helt helt nydelig.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 21-10-11, 08:58   #674
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke lyst på skjerf - har ikke lyst på skjerf - har ikke lyst på skjerf

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-10-11, 09:11   #675
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Har ikke lyst på skjerf - har ikke lyst på skjerf - har ikke lyst på skjerf

Det samme tenkte jeg når jeg så alle fine skjerfene her Men kanskje tipse mannen om at jeg ønsker meg skjerf til bursdagen min om et par uker

Gammel 21-10-11, 09:37   #676
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bergans Stranda

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-10-11, 09:48   #677
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Kanskje jeg får beholde det da..... Siden dere andre liker det mørke. Hadde bare så lyst på et med peace-merker på, men de hadde ikke fargene jeg ville ha. *Vingle-Petter*

Gammel 21-10-11, 10:49   #678
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Litt sportsklær Ble ikke det jeg hadde ment å kjøpe, fant noe enda stiligere.
Denne jakka er bare helt fantastisk. Tynn tynn boblejakke på en måte, superlett og passer både vinter og sommer omtrent.
Ser nesten lang ut på bilde men den er kort og den er helt sort.

Og en off white strikkalue fra Barts. Finner ikke bilde av den.

Gammel 21-10-11, 12:39   #679
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens andre kjøpe yttertøy og vintersko forelsker jeg meg i tidenes mest ufornuftige sko

Gammel 21-10-11, 12:49   #680
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Mens andre kjøpe yttertøy og vintersko forelsker jeg meg i tidenes mest ufornuftige sko

Gale gale dame!!

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.