Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-11, 15:11   #641
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Er du en 38-40 da? I så fall hørtes det jo lovende ut. Jeg tok sjansen på str. 4 jeg da, og er 1,69 + høye hæler.

Ja er vel det. Irriterer meg at den var så lang så den blir nok lagt ut på finn snart...

iben er ikke aktiv  
Gammel 15-10-11, 15:35   #642
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Det blir nok mange som får seg en god latter når bikkja kommer rekende med djevelkostyme. Fantastisk.

(sånn tror jeg lille hoppesprettbikkja mi trenger altså, hvor har du bestilt ?).

Det aner meg at en Rottweiler forkledt som djevel kommer til å vekke en viss oppsikt ja, særlig med en heks i andre enden av båndet og to søte små forkledt som ett eller annet skummelt hengende på slep.

Jeg har bestilt den her.

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Kult... Matcher 2 åringen her som går som en rød djevel (rød løve etter hennes syn)

*Siste kostymet på toys r us i 2005*

Dere må komme nedover til Halloween slik at bikkja får gå på tiggerunde med en som matcher.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 15-10-11, 21:55   #643
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Det aner meg at en Rottweiler forkledt som djevel kommer til å vekke en viss oppsikt ja, særlig med en heks i andre enden av båndet og to søte små forkledt som ett eller annet skummelt hengende på slep.

Jeg har bestilt den her.

Dere må komme nedover til Halloween slik at bikkja får gå på tiggerunde med en som matcher.

Også kan jeg sende over bikkjene mine, som har matchede farger som din hund(pinscher og dvergpinscher).

Tenk så kult med "tripp-trapp-tresko" i djevelkostyme.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 16-10-11, 10:37   #644
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt meg brune høye Mukluks! Så da skal de klumpete svarte Sorellskoene fra i fjor offisielt få flytte inn på jobben, mens disse skal være til og fra/bystøvler.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-10-11, 22:33   #645
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

hvor er kåpen til Agurke fra???? fiiin!!!

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 16-10-11, 23:54   #646
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Også kan jeg sende over bikkjene mine, som har matchede farger som din hund(pinscher og dvergpinscher).

Tenk så kult med "tripp-trapp-tresko" i djevelkostyme.

Det er et must for enhver skrullete hundeeier med oppfinnsomme barn.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 17-10-11, 01:07   #647
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg HAR selvfølgelig lagt merke til at denne tråden dreier seg mest om shopping av klær og sko, som gjerne er det man forbinder med ordet shopping.
Og som gjerne er det vi gutta gir dere jentene pepper for å bruke for mye penger på, så da tenkte jeg å, skyldtynget, frikjenne dere litt, og legge ut noen bilder av hva jeg har shoppet i det siste.

Primare A30.2

Stello DA-220 mk2

Hegel P4AMK2

Så, på tross av at fruen garantert gruser meg på antall kjøp den siste måneden, holder jeg klokelig kjeft.
Hey, vi gutta liker å shoppe, vi også!
(Bare litt dyrere ting, som regel )

Gammel 17-10-11, 13:00   #648
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Ungene insisterer på at de vil ha med seg hundefrøkna på årets halloweenrunde, og hun skal være utkledt som djevel. Intet mindre.
Dere aner ikke hvor vanskelig det er å finne klær til hunder større enn en middels rotte, og enda mindre djevelkostyme til en Rottweiler. Men jeg fant til slutt, og nå er det bestilt. Til neste år kan ungene godt være litt mindre oppfinnsomme.

Det er en dameklærtråd dette her, er det ikke? I vår inkluderende tidsalder bør den innbefatte damehunder også, i det minste til vi får et eget underforum for hundemote.

Næmmen så utrolig morro! Kanskje jeg kan finne et nisseantrekk for min damehund i anledning julekort.

Gammel 17-10-11, 13:53   #649
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jadda. Her blir det Oktoberfest:

Kostymer blir ganske korte på en 180 cm lang kropp gitt. Jeg kjøpte et underkjørt å ha til da. Så får jeg bare prøve å ikke bøye meg for mye.

(Ja altså, jeg klarer meg uten parykken.)

Gammel 17-10-11, 16:52   #650
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Ja er vel det. Irriterer meg at den var så lang så den blir nok lagt ut på finn snart...

Da fikk jeg min, og den passet fint i lengden da jeg tenkte bruke den som kjole, og egentlig over rygg/armer også, men den ble litt vid i livet. Men jeg tenkte å sy inn noen felt på ryggen i kveld, så da tror jeg den blir ok.

Skulle vel egentlig hatt din størrelse da.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 17-10-11, 22:48   #651
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg klarte jo kunststykket å være tre dager i London uten å shoppe, så jeg har tatt igjen litt i dag

Denne skal brukes på firmajubileum i helga

Fargen er ikke så julekule-rød som den ser ut som på bildet - mer en varm, dyp rødfarge

Denne fra Cream ble også med meg hjem

Gammel 18-10-11, 21:05   #652
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Skal kjøpe meg dette i morgen. Mannen syns jeg fortjener det.

Gammel 18-10-11, 22:01   #653
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg klarte jo kunststykket å være tre dager i London uten å shoppe, så jeg har tatt igjen litt i dag

Denne skal brukes på firmajubileum i helga

Fargen er ikke så julekule-rød som den ser ut som på bildet - mer en varm, dyp rødfarge

Denne fra Cream ble også med meg hjem

Fine!! Hvor kjøpte du Creamkjolen?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 18-10-11, 22:40   #654
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Karamell - jeg kjøpte Cream-kjolen på Black & White på City Syd. De hadde masse fint fra Cream nå

Gammel 19-10-11, 07:15   #655
annemor
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
annemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Regnfrakk!

annemor er ikke aktiv  
Gammel 19-10-11, 12:50   #656
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da har faktisk eg også handla...

Strikkekjole:

Og denne, men i svart, og ikkje så "fillete" og "frynsete" som her syns eg:

Den kvite toppen her:

og to toppar, ein grå og ein kvit

Jo, og så dette da, i går mens eg venta på bussen. Sko til vinteren. Timberland.

Syrin er ikke aktiv  
Gammel 19-10-11, 13:45   #657
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herlige plagg fra Desigual. Kjempefornøyd!

Gammel 19-10-11, 13:58   #658
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

[IMG]file:///C:/Users/Nataniel/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png[/IMG]Denne har jeg også kjøpt meg. Prøvde en til som jeg også fikk veldig lyst på men jeg kan bare ikke kjøpe så mye mer nå. Iværtfall ikke etter at jeg har lagt av og skal kjøpe 2 Fransa-kjoler.

He he. Jeg stod å kikka på et stativ ute i gågata tidligere i dag og da kom en byorginal bort til meg og ba meg kle mer på meg enn bare den strømpebuksa. hehe. Man akk ja, det begynner å bli kaldt. Hva i all verdens navn og rike skal jeg bytte ut strømpebuksa med til alle de kjolene jeg har kjøpt

Gammel 19-10-11, 17:11   #659
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jaaaaa!! Jeg fant, jeg fant - og endelig har uglevesken kommet til meg, hele veien fra North Carolina!!

Gammel 19-10-11, 19:45   #660
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har glemt å skrive at den her fra Boden satt særdeles bra. Min er grå.

Det er også nå jeg ser at jeg burde ha bestilt det andre jeg bestilte på mandagen i en størrelse mindre. Det var skjørt, så det kanskje ikke er så farlig, men uansett, irriterende. Jeg har sendt det til en venninne i USA og så skal mannen hente det å ta hjem så det er ikke bare bare å sende i retur. Kanskje det blir noe til salgs her.

Pelen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.