Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-11, 20:53   #621
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Halv pris på mads og mille

Har du fått din? Hvordan er str. i disse?
Jeg hadde en OM tunika i str. 2, og den var knapp. Egentlig ganske for trang. Kan det være ca. 38? Og kunne jeg hatt str. 4 da? Det står at 4 er XL. Jeg antar jeg burde hatt 42 egentlig. Halvliten 42. (shoppefristet som trenger overbevisning)

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 13-10-11, 20:58   #622
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Beholder alt her, foruten skoene.

Gammel 13-10-11, 21:01   #623
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Tok litt av på HM i dag, så gjenstår det dog å se hva jeg beholder ... En del basic til garderoben da, litt sånn må-ha som passer til alt.

Her går sort skjørt, sort bluse, kitt bluse, kitt kjole, pologenser og muligens poncho i retur.

Skjortsen i innlegget over var knallfin, det samme den prikkete toppen, ja og olaskjørtet. Litt i beit over størrelsene bare, på generelt grunnlag - det stemmer overhode ikke overens fra plagg til plagg synes jeg, og er svært forskjellig fra i fjor høst. Jaja.

Gammel 14-10-11, 13:57   #624
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Cardigan fra Soaked in Luxury, kjempefin på.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 14-10-11, 16:09   #625
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Vika Lady

Gammel 14-10-11, 18:58   #626
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Har du fått din? Hvordan er str. i disse?
Jeg hadde en OM tunika i str. 2, og den var knapp. Egentlig ganske for trang. Kan det være ca. 38? Og kunne jeg hatt str. 4 da? Det står at 4 er XL. Jeg antar jeg burde hatt 42 egentlig. Halvliten 42. (shoppefristet som trenger overbevisning)

Fikk den i dag og kjøpte str 3. Bruker både 2 og 3 i OM og er str 40 ca. Men var ikke heeelt fornøyd da for jeg synes den ble litt lang til meg. Jeg er ikke så høy så da ser det kanskje litt rart ut..

iben er ikke aktiv  
Gammel 14-10-11, 21:32   #627
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Har egentlig shoppestopp, men så kom jeg over disse i dag, fra Hogl og passer ørretleggene mine. Bra såle under også, så de måtte nok bli med hjem....

Vedlagte bilder
Filtype: jpg boots.jpg (4,4 KB, 19 visninger)

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 14-10-11, 21:36   #628
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Har egentlig shoppestopp, men så kom jeg over disse i dag, fra Hogl og passer ørretleggene mine. Bra såle under også, så de måtte nok bli med hjem....

Fine, men ørretlegger? Jo, jeg ser at de er grå, men ..?

Gammel 14-10-11, 21:42   #629
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Ørretlegger, for å beskrive fasongen på leggene mine. De må være unormalt store for en som har 36-37 i skostr. for det er alltid et svare strev å finne støvletter som er små nok i lesten og vide nok i skaftet. Men jeg synes liksom at jeg ser normal ut, det er disse som lager støvletter som ikke har peiling

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 14-10-11, 21:49   #630
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt en fantastisk fin skjortekjoletopp kan jeg vel nesten kalle den, i bruktbutikk for 29 kroner. Nydelig rødfarge, 100% matt råsilke, en slags omslag/knytting i siden. Kjempekul til smale svarte bukser, for eksempel.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-10-11, 21:53   #631
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absalone, jeg likte veldig godt det sorte skjørtet med hvit kant. Kan jeg spørre hvorfor du returnerte det, var det ikke like fint i virkeligheten?

og hvordan var det i størrelsen?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-10-11, 21:59   #632
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Absalone, jeg likte veldig godt det sorte skjørtet med hvit kant. Kan jeg spørre hvorfor du returnerte det, var det ikke like fint i virkeligheten?

Jeg har prøvd det i mørk turkis og brunt - veldig fint. Ganske normalt i størrelsen, vil jeg si (34 passet til meg; det er jo utskrådd), men i korteste laget, synes jeg. Ikke lite i størrelsen, i alle fall.

Gammel 15-10-11, 00:31   #633
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Fikk den i dag og kjøpte str 3. Bruker både 2 og 3 i OM og er str 40 ca. Men var ikke heeelt fornøyd da for jeg synes den ble litt lang til meg. Jeg er ikke så høy så da ser det kanskje litt rart ut..

Er du en 38-40 da? I så fall hørtes det jo lovende ut. Jeg tok sjansen på str. 4 jeg da, og er 1,69 + høye hæler.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 15-10-11, 00:45   #634
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Ungene insisterer på at de vil ha med seg hundefrøkna på årets halloweenrunde, og hun skal være utkledt som djevel. Intet mindre.
Dere aner ikke hvor vanskelig det er å finne klær til hunder større enn en middels rotte, og enda mindre djevelkostyme til en Rottweiler. Men jeg fant til slutt, og nå er det bestilt. Til neste år kan ungene godt være litt mindre oppfinnsomme.

Det er en dameklærtråd dette her, er det ikke? I vår inkluderende tidsalder bør den innbefatte damehunder også, i det minste til vi får et eget underforum for hundemote.

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 15-10-11 kl 00:51.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 15-10-11, 01:04   #635
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Ungene insisterer på at de vil ha med seg hundefrøkna på årets halloweenrunde, og hun skal være utkledt som djevel. Intet mindre.
Dere aner ikke hvor vanskelig det er å finne klær til hunder større enn en middels rotte, og enda mindre djevelkostyme til en Rottweiler. Men jeg fant til slutt, og nå er det bestilt. Til neste år kan ungene godt være litt mindre oppfinnsomme.

Det er en dameklærtråd dette her, er det ikke? I vår inkluderende tidsalder bør den innbefatte damehunder også, i det minste til vi får et eget underforum for hundemote.

Det blir nok mange som får seg en god latter når bikkja kommer rekende med djevelkostyme. Fantastisk.

(sånn tror jeg lille hoppesprettbikkja mi trenger altså, hvor har du bestilt ?).

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 15-10-11, 01:05   #636
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Kult... Matcher 2 åringen her som går som en rød djevel (rød løve etter hennes syn)

*Siste kostymet på toys r us i 2005*

Gammel 15-10-11, 11:41   #637
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Det var veldig fint og jeg hadde mer enn gjerne beholdt det, hadde jeg bare fått det på!

Gammel 15-10-11, 11:59   #638
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Da antar jeg det var lite i størrelsen? Men hvis det var kort til Elinblu er det vel garantert altfor kort for meg.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 15-10-11, 12:01   #639
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Da antar jeg det var lite i størrelsen? Men hvis det var kort til Elinblu er det vel garantert altfor kort for meg.

Tja, i de større størrelsene er det nok det, slik jeg har inntrykk av at det er mange steder. 44/46 hos HM og andre, er ikke nødvendigvis helt reelt. Jeg får på meg det aller meste annet i disse størrelsene hos HM, men typ skjørt og kjoler har alltid vært en kjepphest.

Jeg er i overkant av 1.70 og synes ikke det var kort, så det er nok smak og behag.

Gammel 15-10-11, 12:28   #640
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Det sto 46 cm i str 40, det blir litt kort, spesielt hvis det går høyt opp i livet. Jaja. Jeg har saktens nok skjørt.

Filifjonka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.