Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-11, 18:45   #521
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

http://www.kupongkode.com/ellos

Gammel 03-10-11, 19:01   #522
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Macky er ikke aktiv  
Gammel 03-10-11, 19:11   #523
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Jeg er visst ikke eksklusiv nok

Christa er ikke aktiv  
Gammel 03-10-11, 19:12   #524
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Jeg er visst ikke eksklusiv nok

Sendte deg koden som prikk - prøv det da?

Jeg har handlet fra Ellos en gang i mitt liv, så jeg er ikke særlig ekslusiv iallefall

Gammel 03-10-11, 20:02   #525
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg som skulle kjøpe vinterdress med rabattkode, også finner jeg den ikke.

Gammel 03-10-11, 20:12   #526
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dunjakken fra Esprit dukket endelig opp hos Ellos og da ble den min med 40% rabatt:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 03-10-11, 20:27   #527
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Sendte deg koden som prikk - prøv det da?

Jeg har handlet fra Ellos en gang i mitt liv, så jeg er ikke særlig ekslusiv iallefall

Jeg gir opp, den virket ikke, men tusen takk!
Handlet der en gang for to år siden, så ikke akkurat hyppig kunde.

Sist redigert av Christa : 03-10-11 kl 20:50.
Christa er ikke aktiv  
Gammel 03-10-11, 20:45   #528
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Slenger denne inn her jeg, dette er mitt

Stjernetegn, Tyren forgylt fra Celine Engelstad.
Har i en eeevighet vært ute etter ett anheng, men det har jeg skjønt at er litt ut
Men når jeg fant dette så ble det hele pakken. Tyren + kjedet.

Gammel 03-10-11, 21:30   #529
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Ny kåpe:

Gisp!
Hvor og hvor mye???

Gammel 03-10-11, 22:05   #530
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Er det noen kjeder som har Lee?

J&C har det, jeg har hvertfall alltid kjøpt mine der

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Åh, hvilket merke er dette?

Etui - dansk

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 03-10-11, 22:12   #531
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Er det noen kjeder som har Lee?

Carlings har.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 03-10-11, 22:18   #532
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt meg burgunderrøde Dr Martens, med livstidsgaranti! Jeg kan visstnok be om nye når disse blir utslitt. Det er sikkert en god investering, for mitt forrige par ble hullete etter 4-5 års daglig bruk... Og jeg har fått meg Levis-bukser som passer i alle bauger og kanter.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 03-10-11, 22:47   #533
Christa

Christa sin avatar

Standard

Fra Levis:

Christa er ikke aktiv  
Gammel 04-10-11, 08:01   #534
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Gisp!
Hvor og hvor mye???

Se prikk!

Gammel 04-10-11, 11:23   #535
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ellos har Lee

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 04-10-11, 13:26   #536
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Gisp!
Hvor og hvor mye???

Ahh!

Jeg lurer også!

Gammel 04-10-11, 16:32   #537
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt meg nye vintersko i dag.

Timberland MountHolly Tall Duck Boot

Gammel 04-10-11, 21:17   #538
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har kjøpt meg burgunderrøde Dr Martens, med livstidsgaranti! Jeg kan visstnok be om nye når disse blir utslitt. Det er sikkert en god investering, for mitt forrige par ble hullete etter 4-5 års daglig bruk... Og jeg har fått meg Levis-bukser som passer i alle bauger og kanter.

Det må jeg si høres ut som en god deal. Kan jeg spørre hvem som tilbyr dette? Hvilken butikk?

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 04-10-11, 21:19   #539
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg har kjøpt meg nye vintersko i dag.

Timberland MountHolly Tall Duck Boot

Disse vurderer jeg selv som vintersko, men har ikk rukket å prøve de enda. Mener å huske at de ikke passer foten min, men jeg får prøve de i morgen. Mine forrige vintersko var også fra Timberland, men har lyst til å bytte de ut nå og denne er virkelig et godt alternativ.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 05-10-11, 02:36   #540
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Det må jeg si høres ut som en god deal. Kan jeg spørre hvem som tilbyr dette? Hvilken butikk?

Æh, jeg er i New York! Dermed kostet det ikke engang det det vanligvis koster for et regulært par i Norge. Men det kan jo hende de finnes i butikker som Grensens etc. Greia var at den fargen de hadde, ikke fantes i de modellene de hadde som ikke hadde livstidsgaranti. De har omtrent farge som en klassisk Chesterfield-sofa! Fantes i svart og brun også.

Kanina er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.