Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-11, 22:28   #261
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Oh! Den prikkete saken der var lekker, Krem! Hvor er den fra?

Gammel 11-09-11, 22:38   #262
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Oh! Den prikkete saken der var lekker, Krem! Hvor er den fra?

HM.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 11-09-11, 22:57   #263
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg er 171. Burde kanskje lete etter en som er litt lengre ettersom jeg stort sett bare bruker kjoler og skjørt.

Jeg kommer til å bruke den til kjole. Syntes det går helt fint.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 11-09-11, 22:59   #264
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror jeg må ut å kikke og prøve. Jeg snuser litt på North Face Arctic Parka også.

Gammel 11-09-11, 23:02   #265
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

HM.

Takk! Da er den faktisk på vei til meg....

Gammel 11-09-11, 23:25   #266
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny kjole, og litt tilbehør til en kommende fest.

Og litt tilbehør:

Gammel 11-09-11, 23:38   #267
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow! Du blir lekker!

Syntes du kan rive i en ekte øl da!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-09-11, 10:31   #268
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker ikke øl. Så en ølveske er like greit. Skjørtet ble fryktelig kort, men jeg har vær så omtenktenksom, ovenfor resten av gjestene, at jeg har kjøpt strutteunderkjørt som går til knærne.

Gammel 12-09-11, 16:59   #269
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Blånn: det var mye fine treningsklær. Har sett litt på de joggeskoene, er det kayano eller noe i den duren?

Ema er ikke aktiv  
Gammel 12-09-11, 17:02   #270
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Blånn: det var mye fine treningsklær. Har sett litt på de joggeskoene, er det kayano eller noe i den duren?

Kayano, ja.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 12-09-11, 18:19   #271
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Hvor og hvor mye???? Der er klokka jeg ønsker meg, ser jeg.

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Den var kjempefin, pris?

Det er thomas Sabo og kostet ca 3700, verdt hver krone

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 12-09-11, 19:22   #272
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ramlet innom og kjøpte meg nytt skjerf i dag

Og en ny jakke:

Er kjempefornøyd selv om jeg nesten ikke har fått det inn i skapet enda...

livit er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 20:37   #273
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Ny idag - figursmigrende, men måtte opp en størrelse gitt.

Mamari er aktiv nå  
Gammel 13-09-11, 20:59   #274
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Vært i London i helgen og har da fått handlet litt.

Disse:

Disse:

vixen er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 21:02   #275
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fått fatt i 4 bukser på LeveV i dag, til den nette sum av 400 kr. Ordinærpris for én slik bukse er 699.

Gammel 13-09-11, 21:08   #276
vixen

vixen sin avatar

vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Denne:

vixen er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 21:12   #277
vixen

vixen sin avatar

Standard

vixen er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 21:13   #278
vixen

vixen sin avatar

Standard

Bildene av buksa og kjolen var ikke så fine som de var på synes jeg. Veldig fornøyd med kjøpene mine!

vixen er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 21:55   #279
Line123
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Line123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Ny idag - figursmigrende, men måtte opp en størrelse gitt.

Er denne like fin på som på bildet? Er det flere som har prøvd denne. Har så lyst på den men har lyst til å se den på noen andre.

Line123 er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 21:58   #280
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

vixen, de klærne var fine, spesielt kjolen. Hvor er de fra?

Filifjonka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.