Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-11, 11:08   #561
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg sparer til (mørkebrune) Mukluk og kommer til å bruke dem til kjole.

Gammel 07-10-11, 12:08   #562
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne shoftshelljakken og er kjempefornøyd!

Gammel 07-10-11, 14:46   #563
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk Lee Marion-buksa i posten i dag, og mirakuløst nok passet den perfekt. Utrolig når en kjøper en bukse uten å prøve. Poppy-ett-eller-annet fargen var litt lysere enn den så ut på bildet, men den får bli her likevel. Takk til dere som bidro med størrelseshjelp og annet.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 07-10-11, 15:15   #564
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Denne Sandwich kjolen ble med meg hjem i dag Min er en lysere grå farge. Den satt som et skudd i small, og da er jeg fornøyd

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 07-10-11, 15:57   #565
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Fikk Lee Marion-buksa i posten i dag, og mirakuløst nok passet den perfekt. Utrolig når en kjøper en bukse uten å prøve. Poppy-ett-eller-annet fargen var litt lysere enn den så ut på bildet, men den får bli her likevel. Takk til dere som bidro med størrelseshjelp og annet.

Min Lee M passet også perfekt, helt mørkeblå i str 29", og jeg er happy!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-10-11, 18:14   #566
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Her tror jeg ikke jeg har bidratt stort enda, men i dag kan jeg endelig briefe litt!

Sorte skinnstøvletter fra Jean Paul

Kamel skinnstøvletter fra Jean Paul

Bluse fra Va Vite med et Beck Søndergaard-lignende hjertemønster, i beige og mørk brun. Me love!

En plain topp med blonder nederst, perfekt å ha under ymse tunikaer og topper for en tightsfreak som meg ...

Gammel 08-10-11, 01:47   #567
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg klarer visst ikke å holde meg unna fredags shoppingen, skulle bare myse shoppe men dengang ei.....

Cardigan (ull) fra Noa Noa

Topp fra Vila

Sko kjøpt på lillevinkelsko tidligere i uken, fikk dem i dag. Kjøpte dem etter tips her inne.

Gammel 08-10-11, 09:04   #568
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde også bestillt brune timberlandsko på ellos, men nå står det sluttsolgt på bestillingen min så da får jeg dem ikke alikevel da. Dumme dumme ellos.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 15:25   #569
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Om noen vet hvordan jeg får bildene fra Ellos mindre, forbarm dere gjerne over meg.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 16:29   #570
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg klarer visst ikke å holde meg unna fredags shoppingen, skulle bare myse shoppe men dengang ei.....

Cardigan (ull) fra Noa Noa

Hvor fant du denne?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 17:59   #571
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarte selvsagt ikke motstå fristelser i dag heller, og har blant annet kommet hjem med denne ulljakken fra Mexx ... Den bare skrek på meg, og satt som et skudd, så da så!!

Gammel 08-10-11, 18:03   #572
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpte denne i dag.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 19:52   #573
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Frøys skikkelig da jeg var ute i dag, så nå har jeg nettshoppet denne fra Bergans.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 19:56   #574
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Fikk de her i dag, de var gode å gå og varme.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 19:59   #575
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De var fine, Minni. Hvor har du kjøpt dem?

Tuppen er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 20:03   #576
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

De var fine, Minni. Hvor har du kjøpt dem?

Ellos.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 20:13   #577
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Jeg har kjøpt denne shoftshelljakken og er kjempefornøyd!

Hvilket merke er dette? Og hvor har du kjøpt?
(Vil også ha!)

Gammel 08-10-11, 20:23   #578
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Ellos.

Jeg kan ikke finne dem jeg. Har du en link?

Gammel 08-10-11, 21:19   #579
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg kan ikke finne dem jeg. Har du en link?

http://www.ellos.no/dv/20-Sko-Stovle...3zs0?Nr=321689

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 08-10-11, 21:19   #580
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Hvilket merke er dette? Og hvor har du kjøpt?
(Vil også ha!)

Det er Plus Collection på Ellos.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.