Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-11, 15:58   #381
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Spent på hvordan denne er i passformen. Du må rapportere.

Jeg kjøpte min i en lokal butikk, jeg er str 34-36 og måtte ha XS. Jeg syns passformen var veldig fin, innsvinget i livet og skrår utover, ganske lang kåpe.

Gammel 24-09-11, 15:59   #382
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

mocci: så fine klær!! Har ikke vært innom Noa Noa på lenge jeg, tror jeg må ta en tur.

Åh, så hyggelig å høre. Cardiganen er fra 30th anniversary collection.

Gammel 24-09-11, 16:54   #383
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette kom fra Bravissimo i dag. Deilig nattkjole med bh inni, og en sportsbh.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 17:29   #384
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

I dag ble Bergans Bodø i brun min. Jeg endte med å kjøpe jakka da den rakk ned over baken. Veldig fornøyd.

Gammel 24-09-11, 18:06   #385
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Har kjøpt meg lilla Bergans dunjakke i dag, fjorårets modell. Håper jeg blir fornøyd med den.

Gammel 24-09-11, 18:12   #386
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg venter på en oversized bergans breheimen. Jeg må ha noe som holder været ute og kroppen min inne.

Gammel 25-09-11, 10:23   #387
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har kjøpt meg lilla Bergans dunjakke i dag, fjorårets modell. Håper jeg blir fornøyd med den.

Sikkert samme som jeg har, elsker den

Gammel 25-09-11, 10:27   #388
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Litt shopping er ikke å forakte på en fredda.

Cardigan fra Noa Noa

]

Får jeg tak i denne på nett et sted?, nydelig.

Gammel 25-09-11, 10:31   #389
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Får jeg tak i denne på nett et sted?, nydelig.

Om du googler Noa Noa nettbutikk, kommer det noen alternativer iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 25-09-11, 10:33   #390
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Om du googler Noa Noa nettbutikk, kommer det noen alternativer iallefall.

Da skal jeg kikke om jeg finner den.

Gammel 25-09-11, 10:36   #391
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Da skal jeg kikke om jeg finner den.

Husker aldri hvem som har. Men mener det er noe i Stavangerområdet som driver.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 25-09-11, 10:40   #392
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Ja fikk opp den men fant ikke der. Skal lete litt mer i kveld når jeg har pc tilgjengelig.

Gammel 25-09-11, 10:40   #393
Lottamor
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Lottamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjøpte denne i dag fra Olars Ulla, veldig fornøyd ...og så er den faktisk finere i virkeligheten enn på bildet!

Lottamor er ikke aktiv  
Gammel 25-09-11, 10:52   #394
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Hva heter disse skoene?

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv  
Gammel 25-09-11, 10:58   #395
Lottamor
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Lottamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Supernala, her.

Hva heter disse skoene?

Merke: El naturalista, modell: iggdrasil

Jeg har disse - og de er knallgode!

Lottamor er ikke aktiv  
Gammel 26-09-11, 00:15   #396
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Dette Becksøndergaard skjerfet .

og denne cardigan fra St.Tropez men i sort.

Gammel 26-09-11, 07:55   #397
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne ble min på lørdag (min er lysere grå/beige. Pearl heter fargen)

Gammel 26-09-11, 19:09   #398
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Canada Goose Trillium Parka i den finfine fargen Spirit! Nå blir jeg varm OG fin i vinter!

Gammel 26-09-11, 19:23   #399
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Trultesnippen er litt kul
Standard

Hvorfor - hvorfor - hvorfor roter jeg meg inn i denne tråden hele tiden?!
Ble Bergans-jakke på meg også gitt.
Og det har jeg jo egentlig ikke råd til.

Gammel 26-09-11, 20:03   #400
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

De som har kjøpt Didriksons parkas frå Sportsman, korleis er den ? Er det ein høstjakke, overgangsjakke eller vinterjakke ? Sto igrunn ikkje så mykje på sportmann sine sider.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Lurer på det samme, jeg. Fin pris i alle fall.

Den er flott i størrelsen. Lang i armene. Jeg er en 42 ellers og 42 får jeg fint flere tynnere lag under. Den er altfor varm nå enda, så jeg vil tro den er god når minusgradene kommer. Jeg vil si en overgangsjakke evt. vinterjakke for varmblodige. Gleder meg til å begynne å bruke den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.