Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-11, 22:21   #161
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Denne kom i dag og jeg er kjempefornøyd og gleder meg til å ta anorakken i bruk når det blir kjøligere :

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 01-09-11, 09:40   #162
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Denne kom i dag og jeg er kjempefornøyd og gleder meg til å ta anorakken i bruk når det blir kjøligere :

Gammel 01-09-11, 09:43   #163
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den jakka blir den nye FP-uniformen! Jeg har bestemt meg for å prøve en først. Forhåpentligvis i dag!

Gammel 01-09-11, 09:48   #164
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lekker jakke! Dessverre tror jeg at den kommer til å få se til å se gravid ut, og det vil jeg absolutt unngå, så da må jeg dessverre styre unna.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Gammel 01-09-11, 10:14   #165
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har lenge lett etter nye sorte støvletter, og jeg håper virkelig disse er så nette og enkle som de ser ut.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 01-09-11, 18:01   #166
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte meg denne i dag:

Gammel 01-09-11, 18:28   #167
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Det irriterer meg litt at rysjene rundt ikke er mørke som på bildet, men lik farge som resten av jakka. Synes det er mye penere med kontrastfarge. Men for all del, liker den godt ja.

Gammel 01-09-11, 20:22   #168
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som har lyst til å legge ut bilde med jakken på? Vil gjerne se den på et "normalt menneske".

Joika er ikke aktiv  
Gammel 01-09-11, 20:39   #169
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Har lenge lett etter nye sorte støvletter, og jeg håper virkelig disse er så nette og enkle som de ser ut.

Fine . Er selv på leting etter sorte, høye støvletter uten noe særlig hæl. Og som samtidig er litt myke å gå med, altså ikke steinhard såle *vond rygg*.
Får jeg et referat og gjerne bilde av støvletten på foten, når du har mottatt dem ?

Gammel 01-09-11, 20:40   #170
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Alt fra Ellos

Gammel 01-09-11, 21:53   #171
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Har du fått denne? Hvordan er den i str.?

Helt normal. Jeg har den i s, og den er helt riktig for meg som er s i alt annet. Og jeg elsker den bittelitt alt!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 01-09-11, 22:04   #172
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er det noen som har lyst til å legge ut bilde med jakken på? Vil gjerne se den på et "normalt menneske".

Jeg la ut disse bildene i den andre tråden, men kan gjerne vise de igjen.

Sist redigert av MissS : 03-09-11 kl 23:19.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 01-09-11, 22:05   #173
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har visst innsett at jeg trenger en regnkåpe. Må også funke som til-og-fra-jobben jakke så jeg har akkurat bestilt denne på nett på XXL

Da har jeg endelig fått hentet regnjakken min på postkontoret.
Er superfornøyd. Helt perfekt. Likte at den var litt lang, jeg.

Gammel 01-09-11, 22:12   #174
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Da har jeg endelig fått hentet regnjakken min på postkontoret.
Er superfornøyd. Helt perfekt. Likte at den var litt lang, jeg.

Så bra!

Gammel 02-09-11, 08:10   #175
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine . Er selv på leting etter sorte, høye støvletter uten noe særlig hæl. Og som samtidig er litt myke å gå med, altså ikke steinhard såle *vond rygg*.
Får jeg et referat og gjerne bilde av støvletten på foten, når du har mottatt dem ?

Det kan jeg godt gi. Om du ikke liker steinharde såler (hvem gjør vel det?), anbefaler jeg å legge i Scholl sine Busy feet såler. De er knallgode. http://www.scholl.com/no-NO/Busy-Fee...Detail.raction

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 02-09-11, 08:39   #176
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Denne fikk jeg idag:

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 02-09-11, 21:02   #177
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Blusen. Etter jeg kom hjem er jeg at den ikke skal vaskes eller strykes. 100% viskose. Hva gjør man med det da??

og denne

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 01:25   #178
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det kan jeg godt gi. Om du ikke liker steinharde såler (hvem gjør vel det?), anbefaler jeg å legge i Scholl sine Busy feet såler. De er knallgode. http://www.scholl.com/no-NO/Busy-Fee...Detail.raction

Takk for tips . Nei, det er sant, ingen liker vel steinharde såler, men jeg mente vel kanskje egentlig at de bør være litt myke, så da skal jeg sjekke ut de sålene til støvletter jeg allerede har .

Gammel 03-09-11, 01:26   #179
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Denne fikk jeg idag:

Den er såå fin . Hvor bestilte du fra ? Jeg venter fremdeles på min og nå begynner jeg å bli utålmodig .

Gammel 03-09-11, 07:58   #180
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt i shoppingsiget for tiden og har blant annet endelig funnet noe jeans med rette ben som passer meg; nudie grim tim og diesel ronhoir.

Dessuten har jeg (som alltid) litt skodilla og fikk visst plutselig med meg to par hjem da jeg bare skulle reklamere på ett par. Blandt annet disse, som er utrolig fine både med litt rette bukseben og med smale ben.

Gaia er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.