Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 20:04   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Vel. Jeg skulle lage boller. Blandet mel og gjær og det som hørte med. Jeg lot den stå til heving, og satte meg i stuen. Etter en stund hørte jeg en rar knitrelyd. Jeg gikk ut på kjøkkenet for å sjekke, og fant ut at lyden kom fra deigen. Det kom også en intens gasslukt fra deigen, og da jeg trykket på den så kom det en slags fizzelyd. Jeg ble vettskremt, og ringte mamma. Mamma kommanderte meg ut i søpla med hele greia, i tilfelle den kom til å eksplodere. Så ble gjort, den ble kastet med plastbollen og alt. Jeg har til dags dato ennå ikke funnet ut hva det var som gikk så innmari galt. Det eneste jeg vet er at deigen ikke var menneskevennlig. (Det stinket gass på kjøkkenet en god stund etterpå altså. Go figure!)

Jeg har en annen episode, hvor jeg nok hadde en liten kortslutning. Jeg skulle bake kake. I oppskriften stod det seks egg. Seks egg er jo én kartong, right? Det var det jeg tenkte på da jeg leste oppskriften. I kjøleskapet stod det en kartong, og jeg smashet oppi eggene. Kartongen var en 12 pk. Kaken ble veldig rar.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
kjøkkenfadeser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.