Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bading i badekar

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Dusjer du før du legger deg i badekaret?
Ja - alltid! 14 5,74%
Nei - Aldri 147 60,25%
Av og til 32 13,11%
Bader aldri i badekar 43 17,62%
Annet 8 3,28%
Deltakere: 244. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-07, 12:23   #81
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bading i badekar

Av og til, dvs dersom jeg er spesielt skitten, som etter en økt i hagen, eller etter trening eller lignende aktivitet. Men dusjer alltid etterpå.

Gammel 23-03-08, 22:47   #82
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg er blåfrossen etter å ha gått tur i halvannen time. Nå skal jeg legge meg i badekaret uten å dusje først. Den varme dusjen tar jeg etterpå. :sjuske:

Gammel 23-03-08, 23:47   #83
Solblomst
Passiv

Standard

Nei-aldri.

Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 07:08   #84
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg dusjer sldri før jeg bader. Jeg dusjer etterpå for å skylle av såpe og vaske håret.

Gammel 24-03-08, 07:17   #85
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Nå bader jeg ytterst sjelden i badekar, men jeg dusjer ikke først. Ikke er jeg så ekstremt skitten heller.

Problemet i dag er nok ikke at folk vasker seg for lite, men for mye. Jeg spyler gjerne av meg såpe osv på vei opp av badet.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 07:32   #86
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg dusjer noen ganger på forhånd, men som regel bare etter på. Hvis jeg har dusjet på forhånd så føler jeg alltid, uten at jeg vet hvorfor, at jeg måå skylle av meg etterpå også. Så da er det oftest greiest å bare dusje etterpå

Gammel 24-03-08, 08:15   #87
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dusjer etterpå. Jeg er ikke SÅ skitten altså!

Forøvrig har vi ikke badekar og jeg bader kun når jeg er på hotell - og det er sjelden det.

Gammel 24-03-08, 08:23   #88
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Hvis poenget er oljebad, f eks, så dusjer jeg først.

Hvis ikke, dusjer jeg etterpå.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 09:43   #89
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dusjer og vasker håret hver eneste morgen, så de gangene jeg synker ned i et badekar på ettermiddagen er jeg ikke akkurat skitten, altså...

Dusjer selvfølgelig etterpå for å skylle av alle såperester - det er viktig.

Gammel 24-03-08, 09:45   #90
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bader omtrent aldri, men om jeg gjør det så foregår dusjingen etterpå.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:37   #91
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettop badet, så denne pollen er altså dampende aktuell for meg. Jeg gjorde som følger:
1. Spylte badekaret
2. Satte i proppen.
3. Skrudde vannet på full guffe.
4. Tømte dusjgele i karet.
5. Fant bok
6. Kledde av meg.
7. Ventet utålmodig på at badekaret skulle bli fullt.
8. La meg i karet sammen med Terry Pratchett.
9. Leste og lo.
10. Kjapp hårvask og dusj.
11. Tørket meg og kledde meg i sjuskete klær.
12. Sprang ned og skubbet mannen vekk fra dataen for å rapportere om badevanene minepå FP.

Gammel 24-03-08, 20:48   #92
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har ikke badekar nå, men da vi hadde dusjet jeg aldri først, men alltid etterpå.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:50   #93
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Dusjer aldri først. Jeg er aldri så skitten at jeg finner det ekkelt å bade uten å ha dusjet. Men jeg bruker dusjen til å skylle av såpe og shampo.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:30   #94
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg har nettop badet, så denne pollen er altså dampende aktuell for meg. Jeg gjorde som følger:
1. Spylte badekaret
2. Satte i proppen.
3. Skrudde vannet på full guffe.
4. Tømte dusjgele i karet.
5. Fant bok
6. Kledde av meg.
7. Ventet utålmodig på at badekaret skulle bli fullt.
8. La meg i karet sammen med Terry Pratchett.
9. Leste og lo.
10. Kjapp hårvask og dusj.
11. Tørket meg og kledde meg i sjuskete klær.
12. Sprang ned og skubbet mannen vekk fra dataen for å rapportere om badevanene minepå FP.

Det er slike pliktoppfyllende forumister som deg som gjør dette til det informative forumet det er!

Gammel 24-03-08, 21:53   #95
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg svarte "av og til". Skal jeg bade alene, dusjer jeg ikke før jeg bader. Vasker meg i badevannet og dusjer hele kroppen etterpå.

Skal jeg bade sammen med barna, dusjer og vasker jeg meg først, og skyller meg i dusjen etter badet.

Gammel 24-03-08, 23:45   #96
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

nolo;

Gammel 25-03-08, 08:51   #97
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Siden jeg dusjer hver morgen og bader i badekar kanskje annenhver kveld er jeg sjelden så skitten at det er nødvendig med dusjing først. Har jeg vært ute på tur eller noe og blitt møkkete eller spesielt svett ville jeg ha dusjet først. Men da ville jeg sikkert ikke giddet å legge meg ned i badekaret etterpå. Jeg er litt sånn at enten så dusjer jeg for å vaske meg, eller så legger jeg meg i badekaret for å slappe av og lese bok. Det er to helt forskjellige ting i mitt hode.

Gammel 25-03-08, 10:02   #98
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bader kun når jeg er på hotell, og da dusjer jeg ikke før jeg bader. Jeg dusjer daglig, så den skiten som eventuelt måtte være der får jeg saktens tåle. Jeg dusjer av såpe og vasker håret etter jeg har badet.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 10:26   #99
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Så skitten at man må dusje først er jeg nok aldri
Så jeg svarte nei- aldri!
Når jeg bader er det for å slappe av og få litt egentid.. noe jeg gjør for sjelden.
Jeg spyler av såpe med hånddusjen etter endt bading.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 16:17   #100
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Har ikke hatt badekar på noen år, men jeg har alltid pleid å dusje og vaske håret etter badet. Jeg har ikke kommet på at jeg kunne være så møkkete at det skulle være ekkelt å være i vann med meg selv oppi.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.