|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Dusjer du før du legger deg i badekaret? | |||
Ja - alltid! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 5,74% |
Nei - Aldri |
147 | 60,25% |
Av og til |
32 | 13,11% |
Bader aldri i badekar |
43 | 17,62% |
Annet |
8 | 3,28% |
Deltakere: 244. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
er her
|
![]() Sv: Bading i badekarAv og til, dvs dersom jeg er spesielt skitten, som etter en økt i hagen, eller etter trening eller lignende aktivitet. Men dusjer alltid etterpå.
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bading i badekarJeg er blåfrossen etter å ha gått tur i halvannen time. Nå skal jeg legge meg i badekaret uten å dusje først. Den varme dusjen tar jeg etterpå. :sjuske:
![]() |
#83 |
Passiv
|
![]() Sv: Bading i badekarNei-aldri. |
![]() |
![]() |
#85 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Bading i badekarNå bader jeg ytterst sjelden i badekar, men jeg dusjer ikke først. Ikke er jeg så ekstremt skitten heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Bading i badekarJeg dusjer noen ganger på forhånd, men som regel bare etter på. Hvis jeg har dusjet på forhånd så føler jeg alltid, uten at jeg vet hvorfor, at jeg måå skylle av meg etterpå også. Så da er det oftest greiest å bare dusje etterpå
![]() |
#87 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bading i badekarJeg dusjer etterpå. Jeg er ikke SÅ skitten altså!
![]() |
#88 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bading i badekarHvis poenget er oljebad, f eks, så dusjer jeg først.
![]() |
![]() |
#89 |
By the Sea
|
![]() Sv: Bading i badekarJeg dusjer og vasker håret hver eneste morgen, så de gangene jeg synker ned i et badekar på ettermiddagen er jeg ikke akkurat skitten, altså...
![]() |
#90 |
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bading i badekarJeg bader omtrent aldri, men om jeg gjør det så foregår dusjingen etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Bading i badekarJeg har nettop badet, så denne pollen er altså dampende aktuell for meg. Jeg gjorde som følger:
![]() |
![]() |
#92 |
Ferdig!
![]() Sv: Bading i badekarHar ikke badekar nå, men da vi hadde dusjet jeg aldri først, men alltid etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bading i badekarDusjer aldri først. Jeg er aldri så skitten at jeg finner det ekkelt å bade uten å ha dusjet. Men jeg bruker dusjen til å skylle av såpe og shampo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Bading i badekar
![]() |
![]() |
#95 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bading i badekarJeg svarte "av og til". Skal jeg bade alene, dusjer jeg ikke før jeg bader. Vasker meg i badevannet og dusjer hele kroppen etterpå.
![]() |
#97 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Bading i badekarSiden jeg dusjer hver morgen og bader i badekar kanskje annenhver kveld er jeg sjelden så skitten at det er nødvendig med dusjing først. Har jeg vært ute på tur eller noe og blitt møkkete eller spesielt svett ville jeg ha dusjet først. Men da ville jeg sikkert ikke giddet å legge meg ned i badekaret etterpå. Jeg er litt sånn at enten så dusjer jeg for å vaske meg, eller så legger jeg meg i badekaret for å slappe av og lese bok. Det er to helt forskjellige ting i mitt hode.
![]() |
#98 |
Originala
|
![]() Sv: Bading i badekarJeg bader kun når jeg er på hotell, og da dusjer jeg ikke før jeg bader. Jeg dusjer daglig, så den skiten som eventuelt måtte være der får jeg saktens tåle. Jeg dusjer av såpe og vasker håret etter jeg har badet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bading i badekarSå skitten at man må dusje først er jeg nok aldri
![]() |
#100 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Bading i badekarHar ikke hatt badekar på noen år, men jeg har alltid pleid å dusje og vaske håret etter badet. Jeg har ikke kommet på at jeg kunne være så møkkete at det skulle være ekkelt å være i vann med meg selv oppi.
![]() |
|
|