Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tromsø loftseng fra Ikea

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-10, 23:28   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Tromsø loftseng fra Ikea

Noen som har noe kjennskap til denne? Jeg har bare sett den på bilder og synes den ser så skrøpelig ut. Nå har vel ikke Ikea solgt den om den var det, men jeg vil bare så gjerne få bekreftet at det er en solid seng. Ser ofte at denne sengen selges på Finn.no og lurer da på om det er en negativ årsak til det eller om det er helt tilfeldig.

Bølla og jeg har ikke så kjempestor plass, og når vi har overnattingsgjester så må jeg ligge på stua noe jeg egentlig ikke synes er så praktisk. Derfor vurderer jeg å sette inn en slik loftseng på rommet til bølla (hun har bittelite rom og dette vil være den lureste løsningen uten å ta noe av plassen der inne). slik at jeg kan ligge der inne når vi har gjester. (min mor med samboer kommer jevnlig oppover hit på besøk og sover da til oss).

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.