|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Administrator
|
![]() Hjemmelaget tacokjøttdeig/krydderblandingStek kjøttdeig med finhakket løk og hvitløk. Ha i krydderblanding.
Med utgangspunkt i denne oppskriften. Jeg brukte fersk løk og hvitløk, siden vi syns det er best. Jeg har prøvd litt forskjellige blandinger før, men denne er vel den første som har målt seg med smaken på kjøpeposene. Her er en gammel FP-tråd, litt anderledes oppskrift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hjemmelaget tacokjøttdeig/krydderblandingDette er godt å lage selv! Jeg gjør noe lignende, har gått helt bort fra krydderposene. Synes ferdigkrydderet har altfor mye salt etter å ha vendt meg til hjemmelaget.
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmelaget tacokjøttdeig/krydderblandingVi har også begynt med hjemmelaget krydder. Lager en stor posjon når vi maler det, så det holder til mange middager. Oppskriften er nesten helt lik HP sin. Anbefales.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmelaget tacokjøttdeig/krydderblandingJeg bruker en annen variant, uten oregano, med koriander, mer lik den i den gamletråden.
![]() |
|
|