|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() iPhone 4 uten binding?Eldste ønsker seg iPhone. (Jeg må til psykolog for å komme over at jeg har avlet frem en appleperson.) |
![]() |
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone 4 uten binding?:abonnerer: Den er til meg selv og ikke sønnen. Åtteåringen skal få en billigere telefon, tror jeg.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: iPhone 4 uten binding?Du får den på www.apple.no uten binding, men det er billigere å kjøpe den med binding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
![]() Sv: iPhone 4 uten binding?
Er det? Når jeg kikker på telenor, netcom etc så er det med bindingstid slik totalsummen skal bli alt fra 6-14 tusen til slutt...er det ikke da bedre å kjøpe uten binding og få seg et superbillig abonnement?
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
Du har kanskje rett. Jeg tok utgangspunkt i det abonnementet jeg allerede hadde og fant ut at det ville være billigere å kjøpe den med binding til det abonnementet. Jeg har ikke sjekket med de billigste abonnementene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: iPhone 4 uten binding?Åtteåringen min ønsker seg også iPhone. You wish, sier nå jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone 4 uten binding?Jeg betaler 5000 i totalpris fra djuice. Ser de har satt opp prisen med 600,- siden jeg bestilte.
![]() |
#9 |
heimføing
|
Just what happened here... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: iPhone 4 uten binding?Så kjipe dere er. Makan. |
![]() |
![]() |
#11 |
Nek er allrighte dyr
![]() |
#12 |
Bedreviter
|
![]() Sv: iPhone 4 uten binding?Det fryser et visst sted før jeg gir åtteåringen en telefon til 5000 kroner som blir ødelagt første og beste gang den ramler ned og som absolutt alle klåfingrede skolevenner kan tenkes å ha lyst til å stikke av. For ikke snakke om at hun ikke får lov til å være drivende for hva slags utstyr de andre ungene skal mase om å få. Sist redigert av Teofelia : 06-09-10 kl 18:41. Årsak: Stokke lignelsene sine riktig, ja ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|