Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 4 uten binding?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-10, 15:34   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

iPhone 4 uten binding?

Eldste ønsker seg iPhone. (Jeg må til psykolog for å komme over at jeg har avlet frem en appleperson.)

Må jeg kjøpe den med abonnement? Hvor finner jeg den billigst? (Det holder med 16GB)

Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 15:39   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone 4 uten binding?

:abonnerer: Den er til meg selv og ikke sønnen. Åtteåringen skal få en billigere telefon, tror jeg.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 15:44   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får den på www.apple.no uten binding, men det er billigere å kjøpe den med binding.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 15:46   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, for en flott sønn du har oppdratt.

Gammel 06-09-10, 15:46   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du får den på www.apple.no uten binding, men det er billigere å kjøpe den med binding.

Er det? Når jeg kikker på telenor, netcom etc så er det med bindingstid slik totalsummen skal bli alt fra 6-14 tusen til slutt...er det ikke da bedre å kjøpe uten binding og få seg et superbillig abonnement?
Dette er som med strøm og leverandører, jeg hater å måtte sette meg inn i det.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 06-09-10, 15:48   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Er det? Når jeg kikker på telenor, netcom etc så er det med bindingstid slik totalsummen skal bli alt fra 6-14 tusen til slutt...er det ikke da bedre å kjøpe uten binding og få seg et superbillig abonnement?
Dette er som med strøm og leverandører, jeg hater å måtte sette meg inn i det.

Du har kanskje rett. Jeg tok utgangspunkt i det abonnementet jeg allerede hadde og fant ut at det ville være billigere å kjøpe den med binding til det abonnementet. Jeg har ikke sjekket med de billigste abonnementene.

Gammel 06-09-10, 15:50   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Åtteåringen min ønsker seg også iPhone. You wish, sier nå jeg.

Det vil si: hun sier at hun ønsker seg mobiltelefon, men det hun ønsker seg er et slikt leketøy som mamma har. Hun kommer til å bli. Så. Veldig. Skuffet. Når hun oppdager at de telefonene hun kan drømme om å få bare kan snakkes i.

Gammel 06-09-10, 16:46   #8
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg betaler 5000 i totalpris fra djuice. Ser de har satt opp prisen med 600,- siden jeg bestilte.
Fra Apple er totalprisen ca 5000 uten binding.

Gammel 06-09-10, 17:04   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det vil si: hun sier at hun ønsker seg mobiltelefon, men det hun ønsker seg er et slikt leketøy som mamma har. Hun kommer til å bli. Så. Veldig. Skuffet. Når hun oppdager at de telefonene hun kan drømme om å få bare kan snakkes i.

Just what happened here...

(hennes nokia-far som kjøpte)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 17:24   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Så kjipe dere er. Makan.

Jeg må jo gi ham en iphone når han ønsker seg den. Hvordan skal det ellers gå med tenåringen? Dessuten er det bare rettferdig. Lillebroren får jo laptop.

Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 18:32   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Åtteåringen min ønsker seg også iPhone. You wish, sier nå jeg.

Åtteåringen ønsker seg Iphone som sin far, og blir nok også veldig skuffet med en mobil du kun skal snakke i og til nød sende meldinger med.
Men, jeg har en mistanke om at hans far synes han burde få en Iphone, for det er jo den han uansett er mest kjent med og kan fra før....hørte jeg et pip av et argument her.
Hm, løper å sjekker Djuice.
Jeg er egentlig typen som er helt uinteressert i mobiler og vil helst kun bruke 1 kr på det, men Iphone er faktisk veldig kult.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 06-09-10, 18:40   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Det fryser et visst sted før jeg gir åtteåringen en telefon til 5000 kroner som blir ødelagt første og beste gang den ramler ned og som absolutt alle klåfingrede skolevenner kan tenkes å ha lyst til å stikke av. For ikke snakke om at hun ikke får lov til å være drivende for hva slags utstyr de andre ungene skal mase om å få.

Sist redigert av Teofelia : 06-09-10 kl 18:41. Årsak: Stokke lignelsene sine riktig, ja ...
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.