Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Spørsmål om Ryanair og bagasje

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 19:07   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Spørsmål

Spørsmål om Ryanair og bagasje

Hvis man skal reise med Ryanair og ikke skal betale for innsjekket bagasje, kan man ha håndveske i tillegg til kabinbagasjen da?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:11   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om Ryanair og bagasje

Nei, de er kjempestrenge. De godtar verken håndvesker eller tax free-poser utenom.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:22   #3
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Så da må man stue håndveska oppi den andre bagasjen?

Men fra Rygge har vi faktisk lov til å ha med tax-free poser også.

Gammel 31-08-10, 19:23   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

De godtar taxfreepose ved siden av nå. Men ikke håndveske, nei.

Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:25   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

De godtar taxfreepose ved siden av nå. Men ikke håndveske, nei.

Bare i Norge, ikke hjem igjen, hvertfall ikke fra London.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:26   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Men fra Rygge har vi faktisk lov til å ha med tax-free poser også.

Vet du om det gjelder RyanAir? Jeg hadde ikke gamblet på det med mindre jeg var 100 % sikker. Jeg har selv opplevd at de stopper folk ved gaten og ikke lar dem komme forbi før de har pakket om slik at de bare har ett kolli med seg. Moren min måtte putte en del taxfree-varer i lommene på ytterjakken sin for at vi skulle få plass til alt da vi reiste fra London i fjor høst. Det hadde nemlig ikke falt meg inn at de skulle reagere på taxfree-poser.

Gammel 31-08-10, 19:27   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Bare i Norge, ikke hjem igjen, hvertfall ikke fra London.

Der er de kjempestrenge. De har en egen desk før man kommer til gaten hvor de stopper alle som prøver seg med mer enn ett kolli.

Gammel 31-08-10, 19:32   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror de måtte gi seg på de tax-free greiene i Norge, siden flyplassene klagde og sa at de tapte penger når folk ikke handlet i tax-free'en. Men i utlandet er de strenge, ja.

Det var mange som hadde med tax-free poser når jeg fløy Ryanair fra Rygge i sommer, og jeg syns jeg husker at det sto skilt om at tax free kom i tillegg til håndbagasje inne i butikken.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:37   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Der er de kjempestrenge. De har en egen desk før man kommer til gaten hvor de stopper alle som prøver seg med mer enn ett kolli.

Den så jeg aldri. :hadde dårlig tid:

Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:38   #10
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vet du om det gjelder RyanAir? Jeg hadde ikke gamblet på det med mindre jeg var 100 % sikker. Jeg har selv opplevd at de stopper folk ved gaten og ikke lar dem komme forbi før de har pakket om slik at de bare har ett kolli med seg. Moren min måtte putte en del taxfree-varer i lommene på ytterjakken sin for at vi skulle få plass til alt da vi reiste fra London i fjor høst. Det hadde nemlig ikke falt meg inn at de skulle reagere på taxfree-poser.

Ja, det gjelder Ryanair. Begge gangene jeg har dratt fra Rygge til Dublin, så har vi hatt lov til å ha tax-free ved siden av. Men ikke fra Dublin til Rygge.

Gammel 31-08-10, 19:41   #11
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Det var mange som hadde med tax-free poser når jeg fløy Ryanair fra Rygge i sommer, og jeg syns jeg husker at det sto skilt om at tax free kom i tillegg til håndbagasje inne i butikken.

Jepp, det står skilt på Rygge ja.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:42   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg har heller ikke hatt problemer FRA Norge. Bare TIL Norge.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08.