|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spørsmål om Ryanair og bagasjeHvis man skal reise med Ryanair og ikke skal betale for innsjekket bagasje, kan man ha håndveske i tillegg til kabinbagasjen da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sperret
![]() Sv: Spørsmål om Ryanair og bagasjeSå da må man stue håndveska oppi den andre bagasjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Spørsmål om Ryanair og bagasjeDe godtar taxfreepose ved siden av nå. Men ikke håndveske, nei. |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spørsmål om Ryanair og bagasje
Vet du om det gjelder RyanAir? Jeg hadde ikke gamblet på det med mindre jeg var 100 % sikker. Jeg har selv opplevd at de stopper folk ved gaten og ikke lar dem komme forbi før de har pakket om slik at de bare har ett kolli med seg. Moren min måtte putte en del taxfree-varer i lommene på ytterjakken sin for at vi skulle få plass til alt da vi reiste fra London i fjor høst. Det hadde nemlig ikke falt meg inn at de skulle reagere på taxfree-poser.
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Spørsmål om Ryanair og bagasjeJeg tror de måtte gi seg på de tax-free greiene i Norge, siden flyplassene klagde og sa at de tapte penger når folk ikke handlet i tax-free'en. Men i utlandet er de strenge, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sperret
Ja, det gjelder Ryanair. Begge gangene jeg har dratt fra Rygge til Dublin, så har vi hatt lov til å ha tax-free ved siden av. Men ikke fra Dublin til Rygge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
--
|
Jepp, det står skilt på Rygge ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|