|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?Jeg har en aldeles fantastisk kirsebærveske som min søster fikk sydd til meg i 30-årsgave. Nå har jeg brukt den hver dag i to år, og den er rett og slett brukt opp.
![]() |
#3 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?Kan du ikke legge ut bilde av den du har?
![]() |
![]() |
#4 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?shg sa det. Greit å se hva man eventuelt sier ja til før man tar seg vann over hodet.
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?
Samme tenkte jeg. Noe i meg ivrer etter å prøve, har sydd flere vesker tidligere ...men jeg vil gjerne vite hva jeg evt. går til før jeg bestemmer meg!
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?Bare kjappe, dårlige mobilbilder, men dere får et visst inntrykk?
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?Jeg er litt fristet til å forsøke, men før jeg bestemmer meg skal jeg ta et dykk i stoffboden min og se om ikke jeg finner noe med kirsebær på ...synes jeg husker å ha sett noe, men jeg er litt
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?Hm. Jeg skal finne ut av skulderstroppen. Hun som sydde den forrige brukte mannen sin som mål, siden vi var ca like lange. Men den er lang altså. Enden av veska er langt nedpå låret.
![]() |
#10 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?Tror ikke jeg vil begi meg ut på det der, da det finnes mange flinkere her inne enn meg.. men kan hjelpe deg med stoff: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?Det er forøvring ingen sak å få tak i stoffer med kirsebærprint fra f.eks eBay, men det kan jo ta litt tid med postgangen ...
![]() |
#12 |
Etylbarbital
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?Jeg kan sy sånne vesker, men jeg syr bare til tantebarn. Men jeg kan gi deg et sykurs.
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?De ferdige veskene som Isolde linket til er ikke aktuelle å kjøpe. Jeg vil ha sydd til meg i slaskestoff.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?De har kirsebærvesker på Thons shoppingsenter i Töcksfors, bæret. De er kjempefine. |
![]() |
![]() |
#16 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?Mål vesken du Bæret, jeg skal sette i gang leting etter stoff. Jeg har ikke noe med kirsebær på, men jeg kjenner noen som kan ha.
![]() |
#17 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?Å bestille stoff fra amerikanske nettbutikker går superfort. 4-5 dager fra man bestiller til det er i postkassen, mot 2 uker fra Stoff & Stil.
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?Smilefjes: Skeptisk, men om du skaffer meg in vil jeg selvsagt kjøpe den.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?Jeg har sendt mail til sjappa og bedt om bilde jeg. |
![]() |
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kan noen sy meg en ny kirsebærveske?
Godt at noen tar ansvar.
![]() |
|
|