Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva skal babyen på 6 måneder ønske seg til jul?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-10, 19:21   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal babyen på 6 måneder ønske seg til jul?

Jeg har allerede ønsket henne nok ullklær, hun får tripptrappstol og Brio putteboks og trenger ellers lite. Tenker at noen nye leker er greit, noen som kan være stas når man nærmer seg ett år kanskje, og gjerne vare lenger også. Jeg ser for meg noe Fisher Price / Little People greier; men er det noen som har noe spesielt å anbefale? Storebror var kun interessert i ledninger og stikk-kontakter på den alderen, men hun her virker litt mer glad i å pusle med leker og slikt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 19:23   #2
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal babyen på 6 måneder ønske seg til jul?

Trehjulssykkel, huske til å henge i hagen og babyakebrett.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 19:34   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fischerprice little people hus, bondegård og garasje.Leketelefon. Trekosser. Duplo. Koppesett. Badeleker.

Gammel 10-12-10, 19:36   #4
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Trehjulssykkel, huske til å henge i hagen og babyakebrett.

Vi har ingen trær til huske, låner naboens. Hun arver brorens babyakebrett og trehjulssykkel.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Fischerprice little people hus, bondegård og garasje.Leketelefon. Trekosser. Duplo. Koppesett. Badeleker.

Ja, jeg ser på denne bondegården og slikt - broren hadde ikke noe sånt, men det pleier slå an, gjør det ikke?

Duplo har vi nok av og jeg tenkte koppestell kunne vente litt, men leketelefon kunne vært noe kanskje.

Gammel 10-12-10, 19:38   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi har ingen trær til huske, låner naboens. Hun arver brorens babyakebrett og trehjulssykkel.

Ja, jeg ser på denne bondegården og slikt - broren hadde ikke noe sånt, men det pleier slå an, gjør det ikke?

Duplo har vi nok av og jeg tenkte koppestell kunne vente litt, men leketelefon kunne vært noe kanskje.

Leketelefon har vært en hit her. Med koppesett mener jeg ikke lekekopper altså, jeg mener sånne man stabler oppå hverandre og putter i hverandre. Koster ca 20 kr på ikea og er en av de lekene som har vært absolutt mest brukt her både i badekaret og på land.

Gammel 10-12-10, 19:41   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Leketelefon har vært en hit her. Med koppesett mener jeg ikke lekekopper altså, jeg mener sånne man stabler oppå hverandre og putter i hverandre. Koster ca 20 kr på ikea og er en av de lekene som har vært absolutt mest brukt her både i badekaret og på land.

Åh ja, sånn ja. Det er nok moro ja. Kanskje jeg kan antyde for storebror at han kan "kjøpe" noe slikt til henne. Jeg må finne på noe litt større hun kan ønske seg av svigermor. Det er det som er greia egentlig, jeg vil helst finne en litt halvstor ting hun kan ønske seg av henne, ikke bare si "leker" til svigermor, for da er det litt uvisst hva som kommer.

Gammel 10-12-10, 19:42   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Klær. Og ull. Slår aldri feil.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 19:53   #8
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

"Gavekort" på sko, som kan innløses når behovet dukker opp.

Gammel 10-12-10, 19:56   #9
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Da vi fikk førstemann så satt jeg heller inn penger på kontoen hennes enn å gi henne gaver som hun strengt tatt ikke trengte. Det ble litt penger etterhvert, og gaver fikk hun uansett. Jeg syns det gjerne blir altfor mye gaver på barna så de blir lei når de er så små.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 20:23   #10
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Bøker?

Foreslår sånne russiske tredukker som kan plasseres inni hverandre, babushkaer. Hun er kanskje litt liten enda da, men alle mine, mellom halvannet og fem år, elsker de i alle fall.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 21:40   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Andeler i aksjefond eller penger til konto.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 12:33   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

FisherPrice lekehus, bondegård feks. FisherPrice har også noen "bøker" som spiller sanger/musikk. Og denne bamsehunden som snakker, ulike farger her og der. Synger den litt også? Lærerik og fine leker.
Duplo; Hellokitty blir ganske sikkert popp etterhvert.
Gyngehest. Gåbil. Brio-gåvogn.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 12:35   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Bondegården til Fisher price. Den er poppis blant barna i barnehagen jeg jobber.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.