|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Jeg trenger en brun hettejakkeDen må være stor og brun og uten noe særlig dill. Gjerne herremodell, tror jeg.
![]() |
#2 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Jeg trenger en brun hettejakkeHar du prøvd HM? Ellers er det et par herrebutikker på City Lade som har klær til aldersgruppen 18-ish til 35-ish. Pluss minus. Jeg vet da ikke hva dagens menn liker å kle seg i! Men jeg har i alle fall sett hettejakker der.
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg trenger en brun hettejakkeHM unngår jeg, siden både form og farge gjerne er ugjenkjennelig etter én vask. Og helt enkle brune hettejakker har jeg ikke sett verken på Jack&Jones, Carlings eller andre butikker i den løypa.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Jeg trenger en brun hettejakkeJeg sitter og ser på en som svarer perfekt til beskrivelsen her, men den er neppe til salgs.
![]() |
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en brun hettejakkeHenry Choice hadde noen tidligere i sommer, og Moods of Norway har hatt.
![]() |
#6 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Jeg trenger en brun hettejakkeHva med Cubus? Mannen har et par helt enkle hettejakker derfra, og kvaliteten er upåklagelig. Kanskje de har i brunt, også?
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg trenger en brun hettejakkeMoods har nok ikke størrelsen min. Skal sjekke Cubus, men som regel er snittet der ganske annerledes enn det jeg liker.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Jeg trenger en brun hettejakkeHva med Swag? De fører gjerne merker som Volcom, Burton, DC, Quicksilver, Billabong o.l. og der finnes det mange hettegensere/jakker. Noen av disse ser jeg har kommet med ganske nøytrale logoer i år. Ser de har butikker på Mercur kjøpesenter og Trondheim Torg.
![]() |
#9 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Jeg trenger en brun hettejakkeDivided H&M. De er ikke så hest-gærne i kvaliteten. Jeg har en svart som har holdt i alle fall i 2 år. Nå er den nok moden for utskifting, men nå har den også nesten utspilt sin rolle og til den prisen så kan jeg faktisk bare kjøpe en ny.
![]() |
|
|