Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger en brun hettejakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-10, 22:11   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger en brun hettejakke

Den må være stor og brun og uten noe særlig dill. Gjerne herremodell, tror jeg.
Det skal jo være enkelt å finne det, men det gjør jeg altså ikke.

Noen som er bedre på å lete enn meg?

Gammel 28-07-10, 22:13   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en brun hettejakke

Har du prøvd HM? Ellers er det et par herrebutikker på City Lade som har klær til aldersgruppen 18-ish til 35-ish. Pluss minus. Jeg vet da ikke hva dagens menn liker å kle seg i! Men jeg har i alle fall sett hettejakker der.

Kjøpte brun hettejakke til eksen på HM i fjor vinter. Men den var fora, da.

Gammel 28-07-10, 22:15   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HM unngår jeg, siden både form og farge gjerne er ugjenkjennelig etter én vask. Og helt enkle brune hettejakker har jeg ikke sett verken på Jack&Jones, Carlings eller andre butikker i den løypa.

Gammel 28-07-10, 23:00   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter og ser på en som svarer perfekt til beskrivelsen her, men den er neppe til salgs. Den er fra Champion, ser jeg (et sportsmerke?), men jeg tror ikke mannen har kjøpt den i år.

Gammel 28-07-10, 23:04   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Henry Choice hadde noen tidligere i sommer, og Moods of Norway har hatt.

Gammel 28-07-10, 23:04   #6
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva med Cubus? Mannen har et par helt enkle hettejakker derfra, og kvaliteten er upåklagelig. Kanskje de har i brunt, også?

Jeg har en fra Carlings i brunt, men den er fra 2006, og ikke særlig stor, heller.

Gammel 28-07-10, 23:09   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Moods har nok ikke størrelsen min. Skal sjekke Cubus, men som regel er snittet der ganske annerledes enn det jeg liker.
Jeg bruker str xxl eller 50 i overdeler, så vanlige butikker utgår, liksom...

Henry Choice er notert.

Takker

Gammel 28-07-10, 23:35   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med Swag? De fører gjerne merker som Volcom, Burton, DC, Quicksilver, Billabong o.l. og der finnes det mange hettegensere/jakker. Noen av disse ser jeg har kommet med ganske nøytrale logoer i år. Ser de har butikker på Mercur kjøpesenter og Trondheim Torg.

Gammel 29-07-10, 00:34   #9
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Divided H&M. De er ikke så hest-gærne i kvaliteten. Jeg har en svart som har holdt i alle fall i 2 år. Nå er den nok moden for utskifting, men nå har den også nesten utspilt sin rolle og til den prisen så kan jeg faktisk bare kjøpe en ny.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.