|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Kan dere komme med en god rett på grillen? (gjerne med MYE hvitløk)Er i grillmodus men er så lei av alt det "vanlige" og vil gjerne prøve noe nytt. Noen som har noen snydens oppskrifter å dele? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere komme med en god rett på grillen? (gjerne med MYE hvitløk)Jeg marinerer svinefilet med 5-6 fedd hvitløk, saften av en lime, en hakket rød chilipepper, litt cayennepepper, salt og pepper, og olivenolje. Marinaden brukes også til scampi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere komme med en god rett på grillen? (gjerne med MYE hvitløk)Takk den hørtes nydelig ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere komme med en god rett på grillen? (gjerne med MYE hvitløk)Vi har ikke pleid å bruke hvitløk i denne, men sabla godt er det i alle fall |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Kan dere komme med en god rett på grillen? (gjerne med MYE hvitløk)Potetpakke:
![]() |
#6 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere komme med en god rett på grillen? (gjerne med MYE hvitløk)yammy!!! dette skal testes ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan dere komme med en god rett på grillen? (gjerne med MYE hvitløk)Trenger tips selv så jeg henger med her, men jeg bruker chilimarinerte hvitløk ved siden av og det er godt. Tzatsiki lager jeg også og der får man iallefall hvitløksmaken |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kan dere komme med en god rett på grillen? (gjerne med MYE hvitløk)Foliepakke: Poteter i tynne skiver, paprika, tomat, løk, hvitløk, mais/minimais, squash etc. etc., hva du måtte ønske, krydres med ønskelig krydder, evt. ferdig marinade som du liker, grilles. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|