Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Ostekake med hvit sjokolade og bær

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-10, 22:51   #1
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ostekake med hvit sjokolade og bær

Jeg prøvde meg på en ny kakeoppskrift i dag og den kaka forsvant før jeg fikk snudd meg. Så nå tenkte jeg at jeg skulle legge ut oppskriften til glede for flere.

Her er originalen, den er laget med bringebær. Sånn så kaka ut da jeg laget den med jordbær:

Jeg må jobbe litt med mønsteret på kaka ser jeg. Giraff-kaka var det storesøster som ville ha. Hun er ikke helt blitt for stor til barnekaker ennå.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Jordbærkake.jpg (53,7 KB, 92 visninger)
Filtype: jpg Kaker.jpg (48,1 KB, 92 visninger)

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 23:02   #2
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ostekake med hvit sjokolade og bær

Fine kaker Skal jammen meg prøve den ostekaka!!

Gammel 11-07-10, 00:19   #3
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Å, var det Storesøsterbursdag i dag? Gratulerer med elvisen!
Og kakene ser kjempegode ut. Du er virkelig flink, Nenne!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 00:56   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Å, var det Storesøsterbursdag i dag? Gratulerer med elvisen!
Og kakene ser kjempegode ut. Du er virkelig flink, Nenne!

Takk for komplimenter og gratulasjoner. Det var faktisk Storesøster- og mamma-bursdag.

Gammel 11-07-10, 00:59   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer til deg også.
Visste jo du har bursdag omtrent på denne tiden, men husket ikke akkurat dagen. Håper du hadde en fin dag.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 12:58   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Fine kaker ja.

Og gratulerer til dere begge med dagen i dag.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 13:49   #7
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oh - den så god ut. (De andre to også) Den må jeg nok prøve ut.
Gratulerer med dagen til dere begge.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 14:21   #8
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Standard

Takk for gratulasjoner.

Kaka bør prøves altså.

Gammel 11-07-10, 16:09   #9
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Grattis til storesøster og mamma
Utrolig flott kake- jeg har fryktelig lyst til å prøve den oppskrifta

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 16:47   #10
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Fine kaker.

Gratulerer med dagen til dere begge.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.