|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littJeg var innpå den oppskrift/handleliste tråden din og fikk endel tips.. jeg har imidlertid litt problemer med å få oversikt i en slik tråd og lurte på om du ville hjelpe meg å lage en slags mnds plan med middager og oppskrifter og handleliste..
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere litttips: Mims ukesmenyer (med handleliste) ligger inne på oppskriftsforumet altså.
![]() |
#3 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littja det var der jeg så men jeg trenger gjerne litt hjelp til f.eks en tabell med ukedager og plottet inn middag osv.. har aldri klart å lage noe sånt på data...
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littToro kan du sikkert kutte helt ut, i alle fall alle gryteretter. Jeg innrømmer at vi av og til bruker en sausepakke, men det blir stadig sjeldnere.
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littDu finner et stort ark og en linjal eller åpner et excelark og skriver
![]() |
#8 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littHan kan drikke/spise laktosefri lettmelk så det er ikke vanskelig å lage mat..
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littJo, det er regneark.
![]() |
#13 |
Live and let live
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littJa, det er det. Men det fungerer helt fint å skrive det for hånd også. Det er det jeg gjør.
![]() |
#14 |
Leser
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere litt
Er du på nett (og det vil jeg jo tro siden du poster her), så vil jeg anbefale google docs fremfor excel på grunn av lisenskosnadene. Jeg som beveger meg mye fra PC til PC liker også veldig godt å ha ting på nettsider fremfor å ha det fysisk lokalisert på en PC.
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littKan dette funke som inspirasjon?
![]() |
#16 |
Epikur
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littEr det noen oppskrifter du lurer på?
![]() |
#19 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littMim: Lurer på om vil dele oppskrift på disse med meg:
![]() |
#20 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littDe fleste finner du om du søker, i hvertfall cæsarsalaten.
![]() |
|
|